Numarul companiilor IT&C active in social media este in crestere continua. Tu cum faci sa te diferentiezi de concurenta?

In ziua de astazi nu mai este suficient ca firmele sa ofere produse si servicii de calitate, ci ele trebuie sa convinga partenerii de avantajele acestora prin strategiile si tacticile cele mai eficiente.

Vino la Marketing B2B pe 19 aprilie, Athenee Palace Hilton, si afla cum sa iti convingi clientii ca produsele tale pot sa contribuie la dezvoltarea afacerilor lor si cum pot acestea sa determine recuperarea investitiei realizate de ei.

Participa la eveniment si descopera cum poti:

  • Sa te mentii relevant si vizibil – pozitioneaza-te ca brand activ pe canalele potrivite de comunicare
  • Sa castigi teren in fata competitiei – extinde-te prin strategii punctuale de marketing
  • Sa creezi campanii de impact cu resurse limitate – eficientizeaza bugetele de marketing
  • Sa fii creativ – identifica directia potrivita de promovare pentru aceasta perioada
  • Sa alimentezi constant increderea clientilor tai – demonstreaza stabilitatea brandului tau

Printre vorbitorii prezenti la eveniment, se numara:

ANETA BOGDAN

Managing Partner, Brandient

Aneta Bogdan a fondat Brandient in 2002, iar in 2010 a publicat cartea de succes “Branding pe frontul de est”. Brandient, agentie de branding si creatie cu birouri in Bucuresti si Singapore, a lucrat pentru clienti de renume, printre care: Bitdefender, CEC Bank, Dedeman, Domo, Emag, Orange, TVR, Vodafone etc

 

CHRIS LIASSIDES

Academic Director of Postgraduate Studies, Senior Lecturer, The University of Sheffield, International Faculty, CITY College

Chris Liassides are o experienta de 16 ani in predarea de Business Studies si este consultant in marketing pentru o serie de companii specializate in business-to-business marketing.

 

SURSA: Evensys

Etichete: