NNC Services: De ce trebuie să optimizaţi website-ul companiei?

Lunar, pe situl ANIS, consultanţii NNC Services, companie de consultanţă în marketing şi management în IT, b2b şi servicii, îţi vor dezvălui strategii de marketing utile şi uşor de aplicat pentru creşterea rezultatelor companiei tale.

Compania dumneavoastră are un website performant? Cât de uşor este de găsit? Cât de uşor navighează vizitatorii? Are capacitatea de a-i transforma pe aceştia în clienţi? Procesul de optimizare a website-ului, combinând elemente de marketing online şi “web performance tuning”, este necesar pentru a-i îmbunătăţi performanţa, a obţine un avantaj competitiv şi a putea oferi răspunsuri pozitive la întrebările de mai sus.

Prin intermediul tehnicilor de optimizare, website-ul companiei va ocupa un loc mai bun în motoarele de căutare (SEO – Search Engine Optimization), aducând mai mult trafic, iar ratele de conversie vor creşte, contribuind la maximizarea profiturilor. Totuşi, întregul proces de optimizare este unul foarte complex, implicând mult mai mult decat meta tag-uri. Tocmai de aceea, pentru a obţine rezultatele dorite, cel mai bine este să apelaţi la specialişti, care au atât timpul necesar, cât şi resursele şi know-how-ul pentru a obţine rezultatele dorite.

În general, un proces de optimizare a website-ului companiei va cuprinde următoarele etape:

  • Analiza prezenţei online a companiei, precum şi a concurenţei;
  • Alegerea cuvintele cheie care se potrivesc cel mai bine cu targetul website-ului;
  • Consultanţă privind îmbunătăţirea conţinutului; 
  • Structurarea linkurilor interne;
  • Promovarea pe web;
  • Măsurarea rezultatelor (evoluţia traficului şi conversiile).

Printre beneficiile care confirmă necesitatea investiţiei în acest proces se numără:

  • Conversia vizitatorilor website-ului în clienţi;
  • Creşterea notorietăţii brandului şi a poziţiei online;
  • Generarea de new business şi, implicit, creşterea veniturilor;
  • Îmbunătăţirea avantajul competitiv.

Serviciile de optimizare a website-ului companiei vă vor oferi nu doar o strategie de succes în mediul online, ci şi tehnici specifice ce vor trebui aplicate în continuare de către specialiştii dumneavoastră pentru a asigura continuitate procesului. Oricum, pentru a avea succes, trebuie să ţineţi cont de faptul că un website de companie profitabil este: bine realizat – din  punct de vedere al design-ului şi conţinutului, actualizat permanent şi persuasiv – capabil să atragă vizitatorii, să îi facă să revină şi să îi transforme în clienţi.

Etichete: