NNC Services: Ai un start-up? Obţine rezultatele dorite în social media!

Lunar, pe situl ANIS, consultanţii NNC Services, companie de consultanţă în marketing şi management în IT, b2b şi servicii, îţi vor dezvălui strategii de marketing utile şi uşor de aplicat pentru creşterea rezultatelor companiei tale.

Un start-up înseamnă cel mai adesea  puţini angajaţi şi un buget de promovare redus, dar, în acelaşi timp,  o nevoie mai mare de a-i face numele cunoscut. Social media reprezintă o soluţie de promovare eficientă pentru afacerile aflate la început, dar cu potenţial de creştere. Nu are nevoie de un buget  mare, ci doar de timp şi implicare. Iată câteva sfaturi pentru lansarea unui start-up în social media:

  1. 1.       Găseşte modalităţi diverse şi ingenioase de a crea şi aduna conţinut.

Uneori, crearea de conţinut poate părea o sarcină dificilă, dar există câteva trucuri pentru a o uşura. Începe  prin a scrie despre domeniul de activitate al companiei, despre obstacolele întâmpinate şi despre poveştile de succes. Găseşte întrebări de interes pentru potenţialii clienţi, întrebări pe care ei le-ar putea avea, şi răspunde prin articole pe blog.

  1. 2.       Brandingul companiei în social media trebuie să pună accentul pe beneficiile aduse clienţilor.

În general, în faza de testare a social media, dar şi după aceea, start-up-urile insistă pe descrierea produselor şi serviciilor proprii şi mai puţin pe benefiicile oferite clienţilor. Prin urmare, o abordare corectă va permite diferenţierea companiei în social media şi în mintea consumatorului.

  1. 3.       Mergeţi unde sunt clienţii dvs, sau potenţialii clienţi, şi creaţi o comunitate puternică în jurul brandului propriu.

Twitter, Facebook, LinkedIn? Aflaţi unde se află clienţii, ascultaţi-i, interacţionaţi cu ei şi oferiţi-le suportul ori de câte ori aveţi ocazia. Nu contează ce tip de produs sau serviciu oferiţi – în acest moment cineva iniţiază o discuţie pe această temă. Mai mult, încurajaţi discuţiile între clienţi – o sursă eficientă de word-of-mouth, dar şi o modalitate de a afla ce le place şi ce poate fi îmbunătăţit la produsul/serviciul dvs.

  1. 4.       Folosiţi promoţiile!

Oferiţi produse sau servicii gratuite sau  cu o reducere substanţială, pentru a-i determina pe potenţialii clienţi să vă treacă pe lista furnizorilor pentru achiziţiile viitoare. 

  1. Timp, gândire strategică şi implicare – sau mai bine specialişti în social media.

Aveţi resurse interne specializate care pot prelua activităţile de social media pentru compania dvs? Sunt descalificaţi din start angajaţii care s-au remarcat doar prin activitatea de pe contul propriu de Facebook. Este nevoie de mai mult. Nu trebuie doar să fiţi prezenţi în social media, ci să aveţi şi beneficii, rezultate. Prin urmare, cel mai bine este să apelaţi la o echipă de specialişti care va analiza situaţia, va stabili obiective şi le va fi atinge.

Etichete: