NNC Services: 6 motive pentru a ține un webinar

Lunar, pe situl ANIS, consultanţii NNC Services, companie de consultanţă în marketing şi management în IT, b2b şi servicii, îţi vor dezvălui strategii de marketing utile şi uşor de aplicat pentru creşterea rezultatelor companiei tale.

Comunicarea face-to-face este una dintre principalele metode prin care o companiei își poate întări relația cu clienții.  Mulțumită internetului și tehnologiilor prezentului lucrul acesta se poate face astăzi fără eforturile deplasărilor și la costuri mult reduse. Tehnologia videocomunației, internetul de mare viteză și strategiile de marketing au dat naștere conceptului modern de webinar.

Webinar-ul permite o comunicare bi-direcțională între speaker și audiență. Un instrument interactiv de marketing, puțin cunoscut pe piața din Romania, webinarul oferă un beneficiu aparte din moment ce permite transmiterea unor  mesaje concise și foarte bine targetate pentru companiile B2B. 

Care sunt avantajele unui webinar?

  1. O relație mai stransă cu clienții. Datorită faptului că aceștia au ocazia de a interacționa direct cu dumneavoastră, loialitatea clienților și credibilitatea companiei vor crește. 
  2. Educarea clienților, viitorilor clienți sau partenerilor. Este o metodă eficientă de a explica anumite tehnologii, îmbunătățiri ale produselor și serviciilor sau noi versiuni de produs. Mai mult, fiind posibilă comunicarea bi-directțonală, publicul își poate expune întrebările sau curiozitățile pentru a înțelege mai bine anumite aspecte.
  3. Prezentări explicite de produse și servicii. Un webinar poate fi ținut și pentru a prezenta un produs sau pentru a explica un serviciu, putând fi acompaniate de exemple de implementare, studii de caz sau povești de succes.
  4. Creșterea traficului pe website-ul companiei. Webinarul este un motiv de a genera interes în jurul website-ului companiei. Atât timp cât este interactiv și are valoare de noutate, webinarul are potențial viral iar înregistrarea lui poate fi distribuită pe rețelele de socializare.
  5. Costuri reduse de realizare. Beneficiind de tehnologiile online, un eveniment de tip webinar necesită mult mai puține resurse decat un seminar sau o conferință.
  6. Atragerea unor noi clienți. Printre participanții la webinar se pot număra și reprezentanți ai unor companii  cărora doriți să le oferiți serviciile sau produsele dumneavoastra. Vor fi mult mai ușor de convins din moment ce și-au dat acceptul pentru a participa la webinar, pot urmări prezentarea și pot interveni pentru a cere explicații specifice.

Cu toate acestea, folosirea webinar-ul ca instrument de marketing  presupune înțelegerea obiectivelor pe care acesta le poate servi. De la obiective de brand awarness la prezentare de produse și chiar la generare de leaduri, webinarul poate fi unul dintre cele mai eficiente instrumente interactive de marketing, însă de cele mai multe ori trebuie să fie parte a unei campanii integrate.  Pentru un business, webinarul generează în primul rând o relație strânsă cu actualii clienți și noi oportunități de atragere a clienților sau partenerilor strategici.

Etichete: