Zitec mizează pe afaceri în creştere cu 25% în 2012

Compania îşi dublează investiţia în firma americană de aplicaţii online în domeniul sănătăţii, Zipongo.

Zitec mizează pe o creştere cu cel puţin 25% a cifrei de afaceri în acest an, la 1,4 milioane de euro, datorată atât serviciilor cu valoare adaugată oferite, cât şi majorării numărului de clienţi.

„În 2011, compania a raportat un business de 1,12 milioane de euro, veniturile din piaţa românească reprezentând 40% din cifra de afaceri, faţă de 20% în anul precedent. Anul trecut am lucrat cu aproape 50 de clienţi din România şi din străinătate”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO Zitec.
Conform declaraţiilor sale, în 2011 aproximativ 65% dintre clienţii Zitec au fost companii locale, restul provenind din ţări precum SUA, Grecia, Franţa, Canada, Marea Britanie, Germania, Cipru sau Egipt. În acest an, Zitec îşi va continua dezvoltarea pe piaţa autohtonă, mizând pe atragerea de clienţi de calibru, dar, în acelaşi timp, va urmări activ şi creşterea portofoliului de parteneri din străinătate.
În 2011, compania a dezvoltat modelul de business de incubator tehnologic investind 50.000 de euro în start-up-ul american Zipongo, proiect susţinut de investitori de calibru precum Founder Collective, doctorul Neal Baer, producător al serialului ER şi Peter Dolan, fost CEO al gigantului farmaceutic Bristol Myers Squibb.
Proiectul este menit să ajute oamenii care îşi doresc un stil de viaţă echilibrat să descopere şi să cumpere mâncare sănătoasă. Acesta cuprinde două aplicaţii online: Zipongo Healthy Deals şi Zipongo zLife, precum şi variantele lor pentru telefoane mobile, disponibile atât pentru Android, cât şi pentru iPhone.
În 2011, Zipongo şi-a concentrat atenţia pe sprijinirea consumatorilor pentru a căuta şi consuma produse alimentare sănătoase, prin intermediul ofertelor tip discount, de a rămâne loiali şi de a promova un stil de viaţă sănătos. Cupoanele Zipongo au fost pentru prima dată lansate în cadrul lanţului de magazine Andronico’s din regiunea San Francisco, Silicon Valley, iar unele dintre rezultate au fost cu adevărat extraordinare: statisticile din 2011 arată că peste 80% dintre utilizatorii Zipongo au revenit pe site, fiind cea mai mare rată de retenţie din industrie, comparativ cu un procent cuprins între 5 şi 10, cât înregistrează alte site-uri de reduceri.
„Consumatorii sunt copleşiti de numărul mare de produse alimentare disponibile şi de recomandările contradictorii despre regimurile alimentare sănătoase. Părinţii ne cer informaţii specifice şi recomandări personalizate despre ce alimente sănătoase să servească familiei, cât mai accesibile din punct de vedere al preţurilor. Statisticile noastre arată că rata de succes este astfel mai mare, comparativ cu metodele tradiţionale de marketing care promovează alimente sănătoase, a declarat fondatorul şi CEO-ul Zipongo, Jason Langheier, doctor şi masterand în Sănătate Publică.
„Ne vom dubla investiţia în Zipongo în primele luni ale acestui an. Planul de business pentru 2012 prevede extinderea ofertelor de discount şi a planurilor de diete sănătoase în alte reţele de retail şi centre de sănătate din SUA. De asemenea, vom continua dezvoltarea a încă două module ale aplicaţiei, ce oferă planuri personalizate de dietă şi sport”, a adăugat Lăpuşan.
„Am încheiat anul 2011 cu o echipă de 42 de angajaţi, faţă de 34 la finele lui 2010, şi căutăm activ colegi pentru posturi de Software Engineer, Quality Assurance Engineer şi Graphic Designer”, a mai spus Lăpuşan.
Alte proiecte pe care Zitec va miza în continuare sunt HotelPeeps.com şi Zidox. HotelPeeps, care cuprinde o aplicaţie Facebook şi o soluţie online de rezervări hoteliere a absorbit în 2011 o investiţie de 60.000 de euro. Pentru dezvoltarea celui de-al doilea proiect propriu, Zidox, soluţie de gestionare a timesheeturilor, project/HR management şi chestionare HR360 au fost investiţi aproximativ 25.000 de euro.
Dincolo de investiţiile programate pentru Zipongo, CEO-ul Zitec afirmă că în 2012 va continua susţinerea proiectelor proprii HotelPeeps şi Zidox, dar are în plan şi lansarea de noi proiecte.
SURSA: AGORA
Etichete: