Zitec a lansat o reţea de marketing afiliat în turism

Zitec anunţă lansarea reţelei de marketing afiliat Zaff.ro axată pe vânzarea de produse şi servicii turistice, cum ar fi cazările la hoteluri prin intermediul platformei HotelPeeps, pachetele de vacanţe, în parteneriat cu Happy Tour, şi biletele de avion oferite de Paravion.ro.

„Există o cerere în continuă creştere pe segmentul online al turismului. Poate că românii nu mai călătoresc la fel de des cum o făceau în urmă cu 3 – 4 ani, însă cu siguranţă acesta este un motiv în plus pentru a-şi planifica cât mai bine vacanţele şi pentru a căuta cele mai avantajoase oferte de pe piaţă. Prin afiliaţii săi, Zaff.ro îşi propune tocmai să pună la dispoziţie astfel de oferte, atât la cazare, cât şi la zborurile cu avionul”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO Zitec.
Potrivit declaraţiilor sale, Zaff.ro reprezintă un instrument excelent de valorificare a potenţialului unui site. Practic, programul de afiliere permite deţinătorilor de portaluri online să îşi monetizeze traficul de pe publicaţiile lor online prin găzduirea de bannere, reclame text sau formulare de căutare. De fiecare dată când un vizitator accesează unul dintre aceste elemente şi achiziţionează unul din produsele promovate prin afiliere, proprietarul site-ului va primi un comision.
Alexandru Lăpuşan preconizează că, în 2012, comenzile plasate prin intermediul reţelei de afiliere Zaff.ro vor ajunge la 400.000 de euro. Funcţional din luna ianuarie a acestui an, sistemul are până în acest moment 200 de afiliaţi, urmând ca până la finele lui 2012, numărul acestora să depăşească 300.
„În acest moment, cei mai mulţi dintre afliliaţi provin din domeniul turismului, dar şi din domenii conexe care promovează un conţinut de calitate precum petrecerea timpului liber, divertisment, hobby, sau ştiri. Desigur, cel mai bine vând site-urile al căror conţinut are legătură cu turismul, însă este foarte important ca afiliaţii să îşi cunoască foarte bine publicul şi să se folosească de marketingul afiliat într-un mod eficient”, a mai spus reprezentantul Zitec.
Acesta a subliniat că afiliaţii pot alege ce serviciu doresc să promoveze (cazări, bilete de avion, pachete de vacanţă), precum şi forma care se potriveşte cel mai bine cu designul site-ului. În ceea ce priveşte comisioanele, Lăpuşan a afirmat că acestea sunt prestabilite şi se înscriu în politica de comisionare a majorităţii site-urilor de marketing afliliat. Spre exemplu, comisionul pentru o rezervare de bilet de avion încheiată cu succes este de minim 7 euro, urmând însă un trend ascendent în funcţie de vânzările totale efectuate.
„Orice posesor de site poate deveni gratuit afiliat Zaff prin simpla completare a unui formular. După analizarea cererii, acesta va primi un răspuns, Zaff îşi rezervă dreptul de a-şi selecta afiliaţii în funcţie de specificul şi conţinutul publicaţiilor deţinute”, a încheiat Alexandru Lăpuşan.
SURSA: Agora
Etichete: