Un nou lanţ de magazine alege Charisma ERP

Pet Product, cea mai mare reţea de magazine de pe piaţa românească de retail şi distribuţie a hranei, produselor şi accesoriilor destinate animalelor de companie, şi-a trecut întregul business pe sistemul informatic Charisma ERP. Pet Product deţine o reţea de 23 magazine sub brandul Animax, trei depozite şi are o cotă de piaţă de cca 10%, fiind una dintre puţinele firme româneşti care au puterea de a concura cu multinaţionalele.

Decizia schimbării vechiului sistem informatic cu o platformă software care să ofere posibilitatea urmăririi corecte a activităţii financiar–contabile, de retail şi de distribuţie, în condiţii care să asigure atât un control eficient al activităţii, cât şi ordonarea şi optimizarea fluxurilor de operaţiuni, a dus la un proces de selecţie extrem de competitiv.
              
Am avut de ales între a actualiza softul vechi pe platformă SQL sau a căuta o soluţie care să ne ofere din start facilităţile de care avem nevoie. Am ales a doua variantă. Charisma ERP a fost ultima soluţie vizionată, moment la care ştiam deja ce vrem dar şi ce facilităţi trebuie să ofere o soluţie ERP adevărată. Ce ne-a convins? La prezentarea Charisma noi începeam frazele şi echipa TotalSoft le termina, a fost chimia aceea necesară unei relaţii pe termen lung”, apreciază Cristian Pop, President and CEO Pet Product.
                    
Implementarea Charisma a însemnat selectarea unor module necesare atât pentru partea de back-office (contabilitate, financiar, achiziţii, comerţ exterior, stocuri, vânzări, mijloace fixe, bugete, business intelligence, managementul flotelor, logistic, managementul depozitelor etc), cât şi cea de front-office (retail, automatizarea forţei de vânzări), totul într-o bază de date comună, care să răspundă prompt şi cu informaţii corecte tuturor solicitărilor. 
             
Impactul major al implementării Charismei a fost trecerea la funcţionarea on-line a tuturor magazinelor şi accesarea informaţiilor în timp real privind vânzările, situaţia comenzilor sau a stocurilor celor peste 5000 de produse aflate în magazinele Pet Product. De asemenea,  automatizarea procesului de aprovizionare atât din depozitele proprii, cât şi de la cele ale furnizorilor, prin dezvoltarea unei funcţionalităţi noi care permite realizarea comenzilor on-line, a dus la o scădere semnificativă a timpului de prelucrare şi procesare a informaţiei.
                 
O componentă considerată „asul din mânecă” al sistemului livrat de TotalSoft a fost soluţia de business intelligence, Charisma Analyzer. Avantajul acesteia constă, potrivit Preşedintelui Pet Product, în uşurinţa şi rapiditatea cu care se pot realiza diverse rapoarte şi statistici. Automatizarea raportărilor interne, realizarea unor analize în profunzime şi posibilitatea creării unor clasificări pe diverse criterii (magazinul cu cele mai mari vânzări, produsul cel mai bine vândut, agentul cel mai eficient etc.) a făcut ca activitatea de analiză şi raportare să fie mult mai complexă şi să se realizeze într-un timp mult mai scurt.
                  
Sursa: TotalSoft
Etichete: