Traficul pe Charisma.ro a crescut cu 389%

Charisma.ro, proiectul prin care TotalSoft a decis promovarea în exclusivitate a soluţiilor de afaceri ce compun Charisma Business Suite, a înregistrat în cele 11 luni de la lansare un trafic în creştere cu 389%. Noul site a fost lansat oficial în luna mai a anului 2010 având ca obiectiv prezentarea produselor Charisma, proprietate intelectuală TotalSoft, către întreaga comunitate de business din România, dar nu numai.

Astfel, portalul este deja disponibil în patru limbi (română, engleză, bulgară şi greacă), urmând ca în funcţie de expansiunea companiei TotalSoft pe alte pieţe, să fie localizat şi în alte limbi europene, cel mai probabil anul acesta în poloneză şi sârbă. Charisma.ro include o secţiune prin care companiile pot  solicita şi pot programa demonstraţii live pentru produsele Charisma, secţiune care a generat anul trecut o serie de contracte importante, printre cele mai cunoscute proiecte fiind Carrefour Automobile Senegal şi Lafarge Moldova, dar şi proiecte de dezvoltare de software pentru companii active pe piaţa auto.
 
Până acum proiectul Charisma.ro a fost promiţător. Vizibilitatea brandului Charisma în online a crescut de 18 ori în mai puţin de 1 an de zile. Numărul paginilor vizitate s-a triplat, timpul petrecut pe site a crescut, în medie, de peste 4 ori iar 65% dintre cei care accesează portalul sunt vizitatori noi”, declară Daniel Ionescu, Director Marketing şi Strategie, TotalSoft.
 
Odată cu noul site Charisma, TotalSoft îşi foloseşte expertiza pe piaţa soluţiilor integrate pentru a pătrunde în sfera consultanţei de business, abordare care se reflectă pe site prin publicarea unor lucrări de specialitate care tratează problematici de interes pentru comunitatea de business, cum ar fi: utilitatea instrumentelor de BI în domeniul medical, impactul unui sistem de tip e-Procurement în reducerea costurilor operaţionale sau sfaturi privind evaluarea şi implementarea unui sistem de gestiune a depozitelor.  
 
Site-ul ia în calcul, deopotrivă, interacţiunea cu clienţii venind în întâmpinarea acestora cu o secţiune specială care le oferă, pe baza unui user şi a unei parole, acces la o bază de date în care îşi pot consulta informaţiile propriei companii. De exemplu, pot face rapid o comparaţie între funcţionalităţile versiunii pe care o utilizează şi funcţionalităţile ultimei versiuni disponibile. Această facilitate a condus la îmbunătăţirea serviciilor de garanţie şi post-garanţie şi totodată la o comunicare mult mai bună a TotalSoft cu partenerii de business.
             
Sursa: TotalSoft
Etichete: