TotalSoft prezintă bilanţul la sfârşitul anului 2010

TotalSoft, parte a grupului Global Finance, anunţă închiderea anului 2010 cu o cifră de afaceri consolidată de 22,45 mil Euro, în creştere cu 14% faţă de anul 2009, şi un EBITDA de 3.5 mil Euro. Veniturile înregistrate în România au însemnat 18.1M Euro, în creştere cu 20% faţă de veniturile înregistrate în 2009, parte din aceste venituri datorându-se implementării de soluţii complexe în conturi internaţionale.

TotalSoft a demarat în 2010 o strategie agresivă de expansiune internaţională, prin deschiderea a patru subsidiare (Bulgaria, Serbia, Grecia şi Qatar), dar şi prin evaluarea unor potenţiale ţinte de achiziţie în ţări cu o puternică creştere economică, cum ar fi Turcia sau Polonia. Expansiunea companiei s-a realizat şi prin câştigarea unor proiecte directe pe noi pieţe, cum ar fi Austria, Dubai, Spania şi Arabia Saudită. Dintre acestea, proiectul derulat cu SATORP Arabia Sudită se detaşează prin amploare şi importanţă, SATORP fiind constructorul celei mai mari rafinării din lume – JUBAIL RAFINERY – un proiect în valoare de 9.6 miliarde USD.
                    
Portofoliul companiei s-a mărit cu peste 100 de clienţi, dintre care 32 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 42 au optat pentru Charisma HCM şi 45 pentru soluţii Primavera. De altfel, după un an 2009 de regres al Primaverei cauzat de contracţia segmentului construcţiilor, 2010 a însemnat o creştere cu peste 60% şi atingerea cifrei de 2M Euro pentru divizia Primavera. Divizia Charisma Medical Software a marcat şi ea semnarea unor contracte de referinţă cu Euroclinic şi Mowasalat Dubai.
 
În structura cifrei de afaceri, segmentele cu ponderi semnificative au fost retail/distribuţie (28,4%), servicii (24,8%), producţie (12,8%) şi financiar bancar (12,4%).
             
În 2010, TotalSoft a lansat o serie de soluţii şi tehnologii noi, precum Charisma Cell Monitor şi Charisma Analyzer (primele aplicaţii de business intelligence din lume disponibile pe iPad). A lansat, de asemenea, primul serviciu de evaluare a riscurilor de creditare, Charisma Financial Risk Assement, realizat împreună cu ICAP România, dar şi soluţii accesibile online, dezvoltate pe tehnologii Microsoft şi promovate sub brandul Charisma eBusiness Suite, cum ar fi eExpense Approval, eProcurement, eShop, eDecont, sau eOrders. Toate aceste soluţii au fost integrate într-o puternică suită de afaceri, lansată în noiembrie 2010 sub brandul Charisma ERP 2011.
                    
Tot în 2010, TotalSoft s-a clasat pe primul loc în topul furnizorilor de soluţii ERP din România, conform studiului realizat de compania de analiză de piaţă Pierre Audoin Consultants.
          
TotalSoft preconizează că va încheia anul 2011 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 25 mil Euro şi o creştere a EBITDA la 4,5M Euro.
                 
Sursa: TotalSoft preluat de Agora
Etichete: