TotalSoft oferă instrumente pentru captarea oportunităților de vânzare

TotalSoft, producătorul regional de software, parte a grupului Global Finanace, anunță includerea Social Networking Accelerator în soluțiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmărirea eficienței networking-ului on-line în activitatea de vânzare. Abordarea Sales 2.0 aplicată pe platforme de colaborare și socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, oferă organizațiilor posibilitatea de a accelera procesul de vânzare și de a îmbunătăți experiența clienților. Datorită exploziei grupurilor profesionale românești care utilizează rețelele de socializare pentru a transforma networking-ul on-line în sursa de venituri, TotalSoft oferă Social Networking Accelerator pentru soluțiile Microsoft Dynamics CRM. Un astfel de sistem oferă organizațiilor capacitatea de a asculta mai atent nevoile consumatorilor, de a analiza mai corect tendințele din piață și de a răspunde rapid cu produse și servicii adaptate acestor nevoi. Social Networking Accelerator permite organizațiilor să integreze platformele de socializare în procesele interne de analiză a tendințelor de piață și să efectueze campanii de marketing extrem de eficiente, adaptate profilului consumatorilor. Acceleratorul se adaugă astfel restului de functionalități utilizate de clienții TotalSoft pe platforma CRM: Call Center, Collection, Legal, Sales și Marketing, Ticketing.

On-line-ul reprezintă un mediu de afaceri complet separat de mediul tradițional și în nici un caz nu trebuie să afecteze abordările tradiționale de vânzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influențatori de opinie exigenți și pragmatici. Ascultarea dorințelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discuții personale, individuale, între diverse categorii sociale, aduc în organizații informații valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor”, declară Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft. 


Profilarea consumatorilor pe baza preferințelor sau a discuțiilor libere devine extrem de simplă pentru o companie care utilizează instrumente de profilare integrate cu sisteme de tip CRM (Customer Relationship Management). Cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM, o companie își poate îmbunătăți radical relația cu clienții. Urmărirea eficienței echipei comerciale, adoptarea și dezvoltarea unor procese interne orientate către client, înțelegerea tendințelor de piață sau utilizarea unei singure voci în relația cu clientul sunt elemente de bază pentru creșterea agilității companiei.
 

O demonstrație a soluției este disponibilă gratuit la adresa http://www.charisma.ro/*-articles_requestDemo. Persoană de contact: Suzana Badea – sbadea@totalsoft.ro; 0744/89.86.20. 

 

Sursa: ComputerWorld

Etichete: