TotalSoft obține statutul de First Level Support al sistemului Oracle Primavera pentru al treilea an consecutiv

TotalSoft, liderul pieței de project management din România, membru de nivel Platinum al Oracle Partner Network (OPN) anunță obținerea, pentru cel de al treilea an consecutiv, a statutului de First Level Support pentru Oracle Primavera Enterprise Project Portfolio Managemenr (EPPM). Statutul este acordat în mod excepțional partenerilor Oracle care fac dovada unor servicii de înaltă calitate și dețin abilități tehnice certificate.

First Level Support pentru Oracle Primavera EPPM atestă valoarea serviciilor de suport tehnic oferite de TotalSoft respectând standardele Oracle în ceea ce privește certificarea echipei în cele mai noi versiuni ale sistemului, acoperirea întregului teritoriu al României printr-un centru special, oferirea de suport telefonic 24/7, urmărirea incidentelor și solicitărilor de service prin intermediului unui sistem dedicat, precum și o infrastructură hardware de cea mai înaltă calitate. Dincolo de certificările tehnice, furnizarea soluțiilor și serviciilor de project management către un portofoliu impresionant de clienți a fost esențială dobândirii experienței necesare obținerii statutului.

“Suntem mândri să oferim pentru al treilea an consecutiv First Level Support pentru Oracle Primavera, certificare care garantează calificarea echipei tehnice și ne obligă să oferim în continuare training, consultanță și suport tehnic performant tuturor clienților noștri din România.”susține Bogdănel Budeanu, Director Divizia Primavera, TotalSoft.

TotalSoft este Oracle Platinum Partner din anul 2011, nivel de parteneriat care confirmă specializarea pe cinci competențe distincte: Oracle Database 11g, Oracle Business Intelligence Foundation 10, Oracle Golden Gate 10, Oracle Enterprise Manager 11g și Oracle Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management. Nivelul de parteneriat este extins și către subsidiarele TotalSoft din Grecia, Bulgaria, Quatar și Austria.

“Fiind singura companie Oracle Platinum Partner cu specializarea Primavera de pe această piață, am stabilit deja o colaborare solidă cu echipa Oracle din Viena și ne-am propus să implementăm un plan de dezvoltare și de consolidare al parteneriatului la nivel mondial.” declară Simona Munteanu, Sales Manager Divizia Primavera, TotalSoft.

TotalSoft oferă servicii și soluții de project management având ca suport soluția Primavera încă din anul 1995, până în prezent ajungând la un portofoliu de peste 700 de clienți și o gamă de servicii care acoperă cele mai diverse nevoi de project management (vânzare și implementare Oracle Primavera, consultanță, training, integrare, PM staffing, suport tehnic, mentenanță).

 

SURSA: AGORA

Etichete: