TotalSoft a obținut recunoașterea Microsoft România pentru rezultatele sale ca furnizor independent de software pe tehnologie Microsoft

La sfârșitul lunii septembrie, Microsoft România a organizat o nouă ediție a “Microsoft Club 2015”, eveniment dedicat partenerilor care au înregistrat rezultate excepționale în anul fiscal 2014-2015. Cu această ocazie, TotalSoft a primit distincția “Best ISV (Independent Software Vendor) solution on Microsoft technology”, pentru anul fiscal precedent.

Printre cele mai importante criterii care au stat la baza acordării premiului s-au numărat creșterea anuală a cifrei de afaceri, abordarea inovatoare de piață și fidelizarea clienților.

Microsoft Club este principalul eveniment local Microsoft dedicat exclusiv partenerilor de top. În cadrul acestuia, compania recunoaște contribuția partenerilor săi pentru anul precedent prin acordarea unui număr de premii și împărtășește cu aceștia strategia de business pentru anul fiscal următor, inclusiv planurile de creștere locală, investițiile pe care le realizează în produse și programe, dar și modele de creștere a cifrei de afaceri și profitabilității partenerilor validate internațional.

Gabriela Matei, Director Comercial Microsoft România a spus: „Microsoft își desfășoară activitatea în întreaga lume cu și prin parteneri. Acest model de afaceri și-a demonstrat succesul, contribuind la democratizarea tehnologiei, unul dintre cele mai importante motoare de dezvoltare pentru companii, cu impact direct în creșterea economică. Premiul acordat TotalSoft recunoaște implicarea companiei în dezvoltarea de soluții de afaceri pe tehnologii Microsoft. Credem cu tărie că viitorul stă în astfel de parteneriate, în care mari jucători din tehnologie vin cu o suită de resurse și împreună cu dezvoltatori locali propun soluții de business care răspund unor nevoi specifice și care pot fi scalate”.

TotalSoft este partener Microsoft încă din anul 1997 și Microsoft Gold Certified Partner începând cu 2005. În cei 18 ani de parteneriat, compania și-a extins permanent competențele ajungând să activeze astăzi pe o suită complexă de tehnologii, suită care include CRM, SharePoint și Business Intelligence atât on-premise, cât și on-demand (SaaS). De altfel, portofoliul de companii care utilizează soluții dezvoltate de TotalSoft pe aceste platforme include nume de referință în România și în plan internațional, precum Daimler – Mercedes-Benz, Orange, ISTA, OMV – AG, e-ON, Dacia, British American Tobacco, Agroalim Distribution (parte a grupului american Smithfield Group), UPC, Toyota, UniCredit Bank sau Tinmar-Ind.

Etichete: