Startup-ul românesc MorphL a fost selectat în Techstars Montréal AI, un program de accelerare dedicat inteligenței artificiale

Techstars Montréal AI anunță noua serie de start-up-uri selectate pentru a face parte din programul de accelerare. MorphL este singurul startup românesc din cohortă, devenind parte din rețeaua Techstars, a treia cea mai importantă de felul său din lume.

 

La mai puțin de 2 ani de la înființare, MorphL a fost selectat pentru a fi parte din programul de accelerare Techstars specializat pe inteligența artificială din Montréal, Canada.

 

Timp de 13 săptămâni, co-fondatorii Ciprian Borodescu (CEO) și Alexandra Anghel (CTO) vor lucra cu mentori specializați pe IA din toată lumea, lucrând constant la îmbunătățirea platformei.

 

Programul începe pe 9 septembrie 2019 și culminează cu un Demo Day la început de decembrie. Startup-urile care trec prin perioada de accelerare de la Techstars primesc frecvent oferte de finanțare din partea investitorilor interesați de aplicațiile din zona inteligenței artificiale.

 

MorphL devine astfel parte din a doua serie de incubare a acceleratorului din Montréal, în prima serie fiind selectați fondatori din SUA, UK, Israel, Chile și Canada.

 

“Inteligența artificială nu este o industrie: este o tehnologie care va influența profund și care va schimba toate industriile. Prin urmare, căutăm companii ce nu au neapărat un interes specific legat de acest sector, ci care au idei care pot schimba cu adevărat o industrie sau alta.“ – Bruno Morency, Managing Director Techstars Montréal AI

 

Criteriile folosite de către echipa Techstars în evaluarea aplicațiilor primite pentru această serie au inclus aspecte precum:

  • Capacitatea produsului de a rezolva o problemă reală și specifică
  • Abilitatea produsului de a face predicții sau de a lua decizii de 10 ori mai eficient decât soluțiile existente
  • Accesul la un volum mare de date pentru a dezvolta modelul de IA pentru a face prognoze de încredere
  • Experiența CTO-ului și capacitatea sa de a dezvolta modelul de IA în mod direct, până la mărirea echipei
  • Măsura în care produsul ușurează semnificativ operarea sau implementarea de aplicații ale inteligenței artificiale.

Despre MorphL

De aproape 2 ani, echipa MorphL dezvoltă un produs AI-as-a-platform al cărui scop este să susțină companiile să crească prin optimizarea eforturilor de marketing în baza predicțiilor legate de comportamentul clienților.

 

Prin platforma MorphL, companiile pot previziona aspecte cheie din comportamentul consumatorilor, precum:

  • Next Shopping Stage Prediction: în ce etapă a procesului de cumpărare urmează să treacă
  • User Intent Prediction: intenția de cumpărare din spatele cuvintelor cheie folosite în căutări
  • Churn Prediction: probabilitatea de a renunța la abonamentul plătit sau la folosirea unui site/produs
  • Customer Lifetime Value Prediction: valoarea previzionată a clientului pe durata relației sale cu compania și altele.

 

În baza acestor predicții, echipele de marketing, vânzări și business development pot crea campanii și mecanisme de loializare care să preîntâmpine nevoile clienților, oferind mai multă valoare acestora și îmbunătățind rata de conversie, printre alți indicatori de performantă.