Softelligence își reconfirmă poziția de lider CRM în România

Softelligence, compania românească specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții software e-Business, își păstrează poziția de lider în topul implementatorilor de CRM din România. Furnizorul de soluții integrate e-Business bazate pe platforme CRM, online și mobile a rămas partenerul numărul 1 pentru Dynamics CRM, conform ultimului raport Microsoft pentru anul fiscal 2013, încheiat în iunie. Într-o piață în care Microsoft conduce detașat în clasamentul implementarilor de soluții CRM, Softelligence a contribuit la o creștere a afacerilor cu 21% în sectorul comercial și cu 18% a valorii medii per proiect nou.

Performanța a fost atinsă prin implementări de proiecte complexe de CRM pentru clienți importanți precum Libra Bank, RBC, AON România, Ambient, Stein Bestasig, Tobimar, Clau Automotive.

“Rezultatele au fost obținute prin eforturile și profesionalismul echipelor de vânzări și consultanți Softelligence. Implementările de succes din industriile bancară, asigurări, brokeraj, retail și distribuție din ultimul an demonstrează capacitatea Softelligence de a livra soluții complete în zona de CRM, integrate perfect cu sistemele din mediile clienților și cu platforme web și mobile“, a declarat Adrian Blidăruș, Managing Partner Softelligence.

Parteneriatul strategic dintre cele două companii se extinde dincolo de competența de CRM, Softelligence fiind totodată primul partener Microsoft Azure la nivel național, cu peste 500 000 de utilizatori în Cloud și prima companie de software din România care a realizat integrarea Microsoft Dynamics CRM cu SAP.

“Anul fiscal Microsoft 2013 a fost un nou an de creștere pentru Dynamics CRM, cele mai importante proiecte înregistrându-se în sectorul comercial, cu 21% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Unul din cei mai importanți și consecvenți parteneri pentru această soluție a fost și în acest an Softelligence, un partener  foarte important în sectorul de e-Business din România, cu o creștere spectaculoasă în ultimii ani. Softelligence s-a diferențiat prin dezvoltarea de soluții specifice de industrie, aducând o valoare adăugată semnificativă platformei și generând cel mai mare volum de vânzari pentru Microsoft Dynamics CRM “, a declarat Ioana Răzvan, Microsoft Business Solution Lead.