Randler Group alege Platforma Decizională de ultimă generație, SeniorERP

SeniorERP este soluția aleasă de către Randler Group pentru analiza, controlul și optimizarea distribuției de bunuri de larg consum la nivel național. SeniorERP permite managerilor să acționeze rapid pe baza unor analize manageriale complexe, în timp real, asupra activelor companiei și a operațiunilor aferente.  

Randler Group este unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse alimentare pe zona de Vest a României, inființat în 1991.   Randler Group are un portofoliu variat de articole de larg consum: iaurturi, branzeturi, biscuiți, bomboane de ciocolată, maioneză, cacao, fiind distribuitor exclusiv al brandurilor Adora, Ehrmann, Frishli, Kaserei Champignon, Hamker, Dr. Gerard, Wilhelm Reuss.

SeniorERP înlocuiește în cadrul implementării un pachet de aplicații pentru planificarea și gestionarea resurselor companiei. Lacunele aplicației în a susține baza de date a companiei și erorile în raportare au dus la o supraîncarcare a utilizatorilor și la blocarea informațiilor necesare managementului. Un proces simplu, precum cel de facturare, dura nejustificat de mult.

Cu un volum de aproximativ 5000 de documente lunar (facturi, bonuri fiscale, comenzi și avize), activitatea Randler Group este susținută cu ușurință datorită platformei tehnologice de ultimă generație încorporată în SeniorERP. Obtinerea de informații într-un termen mai scurt, gestionarea intuitivă a activității de distribuție și rapoartele multiple au determinat alegerea platformei decizionale SeniorERP.

“SeniorERP ne ajută la eficientizarea activității. Prin achiziționarea acestui sistem vom avea o mai bună gestionare a bazei de date și totodată ne va ajuta să luăm decizii optime și corecte. Totodată ne putem baza pe o imagine clară, actualizată a rulajelor și a volumului vânzărilor.” Sorin Poparad, Administrator Randler Group

Prin implementarea unei soluții ERP de ultimă generație tehnologică, Randler Group urmărește în primul rând facilitarea procesului decizional. SeniorERP oferă analize complexe de vânzări și de profitabilitate pe zone de vanzare, agenti, parteneri, articole, producători etc. Urmărirea centrelor de venit și cost permite un control mai bun al pierderilor și concentrarea activitătii către zonele cele mai profitabile din companie.

“Dinamica unei afaceri este corelată total cu deciziile managerilor. Cu SeniorERP, managementul va avea întotdeauna informația cheie pentru a lua în timp util deciziile potrivite.Astfel, daca ar fi să fac o paralelă cu o situație echivalentă din sistemul medical, aș spune că doctorul nu va ameliora simptomele, dimpotrivă, având indicată sursa infecției este posibilă vindecarea întregului organism.” Daniel Toma, Director General Senior Software

Principalele beneficii ale implementării SeniorERP în cadrul Randler Group sunt:

–          Creșterea calității datelor din sistem;

–          Eficientizarea la nivel operațional prin proiectarea, implementarea și respectarea unor fluxuri coerente de distribuție.

–          Facilitarea unor intervenții rapide prin accesul în timp real la informații critice din companie;

–          Controlul centrelor de venit și cost;

–          Creșterea trasabilității datelor;

–          Controlul produsele perisabile, urmărite în funcție de termenul de valabilitate pe loturi;

–          Măsurarea impactului fiecărei decizii în timp real.

Randler Group are o experiență de peste 13 ani în distribuția de FMCG  la nivel national și o cifră de afaceri de 30.000.000 RON. Distribuția în cele opt zone de vânzare este realizată prin patru canale: redistribuitori, horeca, Key Accounts și direct- către persoane fizice. Principalul canal de distribuție îl reprezintă lanțurile de Key Accounts și Supermarketuri: Albinuța Shops, Kaufland  România,  Metro Cash&Carry România, Mgv Distri-Hiper, Minimax Discount, Pludi Market, Profi Rom Food, Real-Hypermarket, România Hypermarche, Selgros Cash&Carry,  SPAR DISCOUNT, Unicarm. 

Despre SeniorERP

SeniorERP este sistemul de tip Enterprise Resource Planning #1 calitate-preț pentru managementul integrat al proceselor de Distribuție, Producție, Servicii.
Datorită tehnologiei de ultimă generație integrată în sistem, SeniorERP are o formulă de licențiere flexibilă: SeniorERP Express (licențe gratuite până la 5 utilizatori), SeniorERP Online (SAAS- abonament lunar de 69 EURO/utilizator), SeniorERP Enterprise.
Pentru mai multe detalii intrați pe www.seniorERP.ro

Despre Senior Software
Inființat în 2003, Senior Software este unul dintre cei mai inovativi jucători pe piața sistemelor software de management al afacerilor. Companie având capital integral romanesc, Senior Software dezvoltă și implementează sistemele informatice de ultimă generație, specializate pe verticale de piață, SeniorERP și SeniorCRM.

Senior Software este Microsoft Gold Certified Partner și deține certificare Microsoft pentru SeniorERP în conformitate cu cerințele Microsoft Windows  Server, Web Services și .NET Framework.

Senior Software este certificată conform standardelor ISO 9001:2000 pentru sistemul de management al calității. Implementarea standardelor ISO pentru managementul calității a avut ca scop principal definirea unor procese și obiective măsurabile și garantarea replicării calității la standarde înalte în orice activitate desfășurată pentru clienții companiei.

Printre clientii Senior Software se numara:
UPS Romania, Curierat Roman Express, Regency Company, Phoenix Contact, Rocast, Side Grup, Technova Invest, General Parmafood, Apollo Mod Distribution, Koelner Romania, Velfina, Dinamic 92 Distribution, S&D Pharma, Immergas Romania, V-Tarus/Farmaceutica Remedia, Mediarom/Wunder Baum, Eximod/Pneumatic,  Hofigal,  Biochefarm, Mirano International, KG Rulmenti,  Rosims Invest, Felder Gruppe, Vitap Echipamente,  Sea-Bell Trading,  Ficosota Sintez Romania, General Industry, Sentia, Avico International etc. 

Sursa: Senior Software

Etichete: