Senior Software: Portalul integrat cu sistemul ERP câştigă teren

Portalul integrat cu sistemul ERP câştiga teren în rândul companiilor de distribuţie clasice, fiind un canal de vânzare performant, operabil la costuri reduse. Senior Software oferă posibilitatea de integrare a SeniorERP cu portalul de vânzări online, astfel încât orice client al sistemului informatic să beneficieze de avantajele cumulate ale celor două platforme.
 
În condiţiile de piaţă actuale, toate companiile urmăresc simplificarea sau externalizarea proceselor de lucru, în vederea reducerii costurilor operaţionale. Drept urmare, marile companii şi-au reconfigurat procedurile de aprovizionare, impunând distribuitorilor noi standarde de performanţă a preluării comenzilor şi de onorare a acestora. Distribuitorii se află astfel în situaţia de a creşte calitatea serviciilor, pe fondul nevoii de reducere sau cel mult de menţinere a nivelului curent al cheltuielilor.
 
Senior Software răspunde provocării oferind clienţilor săi soluţia integrată SeniorERP + Portal E-Commerce, capabilă să ofere informaţii în timp real despre produse, preţuri, stocuri, comenzi, solduri etc.
 
Obiectivul nostru primordial este acela de a oferi clientului Senior Software un sistem informatic capabil să-l ajute să transforme orice modificare a condiţiilor pieţei într-o oportunitate de business”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.
 
Portalul integrat cu ERP-ul are un rol complementar  faţă de canalele tradiţionale de vânzare. Un exemplu este piaţa de birotică şi papetărie, estimată în 2009 la 200 mil. EURO, o piaţă extrem de fragmentată. Dintre aceste companii, doar 10% îşi manifestă prezenţa online, majoritatea activând în segmentul B2B.
 
Portalul este necesar în momentul de faţă în domeniul nostru. Dacă nu am acest instrument şi vreau să mă duc la o multinaţională care are buget alocat pe birotică, papetărie, tehnică de calcul, nu mă primeşte la negocieri. Integrarea ERP-ului cu un portal online este o condiţie obligatorie pentru a ne păstra competitivitatea”, spune Cristian Stanciu, Director General al portalului www.officesupply.ro, integrat cu platforma SeniorERP.
 
Creşterea vânzărilor este rezultatul simplificării comunicării, în paralel cu o reducere a costurilor logistice de ambele părţi: client şi furnizor. Portalul poate fi şi o platformă de comunicare integrată cu partenerii de business sau consumatorul final, înlocuind cu succes materialele de prezentare printate.

Sursa: Senior Software