OSF Global Services dezvoltă o aplicaţie dedicată evaluării competenţelor lingvistice ale non-francofonilor

Furnizorul româno-canadian de servicii de dezvoltare IT şi consultanţă, OSF Global Services, anunţă lansarea aplicaţiei de evaluare a competenţelor lingvistice, TCF (Test de connaissance du français), dezvoltată în colaborare cu Centrul Internaţional de Studii Pedagogice (CIEP). Având sediul central în Franţa, lângă Paris, CIEP este o instituție publică ce îşi desfăşoară activitatea în colaborare cu numeroşi parteneri naţionali şi internaţionali, fiind recunoscută pentru competențele sale în materie de formare si evaluare. Printre misiunile instituției se numără şi evaluarea cunoştinţelor de limbă franceză a pesoanelor non-francofone.
Institutul francez CIEP oferă publicului un sistem de testare destinat tuturor celor care doresc să îşi evalueze cunoştinţele de limbă franceză în scopuri profesionale, personale sau academice. Acest sistem este accesibil prin intermediul a peste 600 de centre agreate CIEP la nivel internaţional. În urma unei licitaţii publice câştigată în vara anului 2010 de OSF Global Services, cele două organizaţii şi-au anunţat colaborarea în vederea reproiectării aplicației concepute de CIEP. Noul proiect a presupus implicarea, timp de aproape un an, a unei echipe de dezvoltatori software şi consultanţi din cadrul OSF Global Services. La momentul actual, colaborarea continuă sub forma serviciilor de mentenanţă şi suport tehnic pentru suita de aplicaţii.
Reproiectarea aplicaţiei TCF se caracterizează prin nevoia de a implementa o platformă globală, cu un nivel superior de securitate, care:
• să garanteze lansarea şi reînnoirea automată a conținutului multimedia al diferitelor probe în toate centrele de testare;
• să permită administratorilor centrelor de testare să supravegheze progresul canidaţilor în timp real şi să le ofere statistici complexe;
• să genereze fiecărui candidat un test individual ale cărui rezultate detaliate să fie apoi colectate şi direcţionate către CIEP.
Concepută pentru a lua în considerare eterogenitatea platformelor şi infrastructurilor de telecomunicaţii ale ţărilor în care a fost lansată, noua soluţie le permite centrelor de examinare să administreze sesiuni cu până la câteva sute de candidaţi şi, totodată, să urmărească în timp real progresul fiecărui candidat în parte.

“Acest proiect a fost unic datorită mixului de tehnologii utilizate, standardelor de securitate şi de fiabilitate impuse şi nevoii de a fi implementat la scară mondială”, a declarat Gerard Szatvanyi, CEO al companiei OSF Global Services. “Sunt extrem de mândru de modul în care dezvoltatorii noştri au răspuns acestei provocări excepţionale. Am reuşit, într-un timp foarte scurt, să livrăm o soluţie scalabilă şi interactivă, care este în conformitate cu cerinţele de funcţionalitate, calitate şi securitate impuse de clientul nostru. Acest nou proiect vine să consolideze experienţa noastră dovedită în dezvoltarea soluţiilor de evaluare a competenţelor, mai ales după îndelungata colaborare cu compania eSkill, unul dintre principalii furnizori de servicii de evaluare online a competeţelor din Statele Unite.”

 

 

SURSA : Computerworld