OSF Global Services: creştere de 100% a cifrei de afaceri comparativ cu 2009

OSF Global Services, furnizorul româno-canadian de servicii și soluții IT, vizează o creştere de 100% a cifrei de afaceri în 2010 comparativ cu 2009, de la 2,7 la 5,5 milioane de dolari (USD). Noua estimare are la bază rezultatele obţinute până acum, precum şi achiziţiile de clienţi din Statele Unite ale Americii, Canada şi Franţa, în acest ultim caz fiind vorba de proiecte publice.

Procesul de creştere prin care trece compania OSF Global Services este evident şi în ceea ce priveşte numărul de angajaţi: de la 95 la sfârşitul lui 2009 la peste 200 de angajaţi în prezent. Mai mult, recrutarea continuă, urmând a fi ocupate încă 10 poziţii până la sfârşitul anului, ceea ce echivalează cu o creştere de peste 100% comparativ cu 2009.

Trendul ascendent al cifrei de afaceri, precum şi al numărului de angajaţi, este datorat poziţionării OSF Global Services ca specialist în integrare de sisteme şi Cloud Computing, fiind susținut de potențialul tot mai mare al pieţei de externalizare a serviciilor IT, atât la nivel global, cât și în România. Mai mult, reprezentanţii companiei OSF Global Services consideră că piaţa de externalizare IT va continua să crească întrucât devine tot mai educată cu privire la beneficiile acestor servicii: de la expertiza furnizorilor, până la reducerea costurilor.

Pe lângă această tendinţă generală de creştere a pieţei, trebuie observat faptul că noii clienţi ai OSF Global Services au ales compania pe baza recomandărilor, ceea ce confirmă calitatea serviciilor furnizate, precum şi ca urmare a campaniilor de promovare. Domeniile din care vin aceşti noi clienţi sunt: IT, software, e-commerce, educaţional, energie şi utilităţi.

Portofoliul nostru de clienți s-a dezvoltat foarte mult în această perioadă. Prin urmare, vorbim de o creştere reală şi susţinută a cifrei de afaceri. Chiar recent am început colaborarea cu Centrul Internaţional de Studii Pedagogice din Franţa, pe un proiect public cu un buget de aproximativ 80.000 de EUR. Tocmai de aceea, creşterea este justificată şi în ceea ce priveşte numărul de angajaţi. Avem nevoie de oameni cu experienţă care să ne ajute să continuăm acest trend ascendent”, a declarat Gerard Szatvanyi, Preşedinte şi CEO al OSF Global Services.

Despre OSF Global Services

OSF Global Services este un furnizor dinamic de servicii & consultanţă IT, fondat în 2003, prin achiziţionarea Hit Soft, o companie de servicii offshore de succes, înfiinţată în 1999. Sediul central al companiei se află în Quebec, Canada, având filiale în S.U.A., România şi Ucraina care oferă servicii pentru clienţi din 17 ţări. Aflată deja în al şaptelea an de funcţionare, compania continuă să crească şi să se dezvolte într-un ritm exponenţial, dublându-şi operaţiunile în fiecare an, consolidându-şi, simultan, maturitarea în ceea ce priveşte managementul şi execuţia. OSF Global Services este certificată ISO 9001:2008, Microsoft Gold Certified Partner, Saleforce.com Registered Consulting Partner.

Principalul obiectiv al OSF Global Services este de a furniza valoare adăugată către clienţi, compania fiind specializată în consultanţă şi dezvoltare de aplicaţii de tip enterprise pentru optimizarea proceselor de afaceri ale clienţilor, transformând tehnologia într-un avantaj competitiv major pentru aceştia.

Sursa: OSF Global Services