Oracle lanseaza soluţia Oracle RightNow CX Cloud Service

Soluţiile de gestiune a experienţei oferite clienţilor combinate cu automatizarea forţei de vânzări le permit companiilor să obţină o creştere durabilă a afacerii prin interacţiuni relevante cu clienţii

Versiunea din luna mai 2012 a soluţiei Oracle RightNow CX Cloud Service, suita de gestiune a experienţei oferite clienţilor, este acum integrată cu Oracle Fusion Sales, pentru a ajuta companiile să obţină o creştere durabilă a afacerii, asigurând relevanţa interacţiunilor cu clienţii pe toate canalele de comunicare, lucru care poate creşte oportunităţile de obţinere a unor noi venituri şi pentru a consolida eficacitatea operaţională.
Interacţiunile relevante consolidează relaţiile cu clienţii
Înarmate cu o viziune cuprinzătoare a tuturor interacţiunilor cu clienţii de pe diferitele canale, inclusiv contextul şi starea acestor interacţiuni, fiind conştiente de valoarea clientului pentru organizaţie, companiile le pot oferi clienţilor produse şi servicii mai relevante.
Folosind soluţiile combinate Oracle RightNow CX Cloud Service şi Oracle Fusion Sales, companiile pot creşte gradul de fidelizare a clienţilor, consolida loialitatea faţă de marcă şi ameliora ratele de conversie a vânzărilor cu ajutorul unor instrumente create ca să:
Ofere o viziune completă, pe diferite canale, a clienţilor pentru echipele de vânzări, marketing şi servicii.
Favorizeze colaborarea dintre departamentele de vânzări şi de servicii pentru clienţi  ca să rezolve pro-activ problemele clienţilor, folosind oportunităţile pentru a furniza sfaturi de achiziţie la momentul potrivit şi cu soluţiile potrivite.
Le permită echipelor de vânzări să vadă istoricul serviciilor pentru a pregăti contactarea în scopul vânzării.

Le permită agenţilor să înţeleagă valoarea clienţilor pe baza obiceiurilor anterioare de cumpărare şi a oportunităţilor existente.

 O analiză mai aprofundată permite generarea unor oportunităţi ţintite şi personalizate

Combinaţia dintre Oracle RightNow CX Cloud Service şi Oracle Fusion Sales le permite companiilor de vânzări şi de marketing să exploateze interacţiunile de service din RightNow CX şi funcţionalităţile de previziune şi de segmentare a vânzărilor din Fusion Sales. Aceasta ajută companiile să:
Adapteze mai bine produsele şi serviciile la nevoile specifice ale clienţilor pe baza istoricului de servicii oferite.
Asigure interacţiuni ţintite şi personalizate, create pentru a ajuta clienţii să dobândească mai multă valoare din achiziţii şi să pregătească decizii viitoare de achiziţie.

 

SURSA: Oracle

Etichete: