Oracle lansează o nouă versiune JD Edwards EnterpriseOne Tools

Îmbunătăţirile cuprind actualizarea interfeţei cu utilizatorul, funcţionalitate avansată de raportare şi plus de facilităţi pentru administratorii IT

  • Din dorinţa de a susţine clienţii în maximizarea beneficiilor aplicaţiilor JD Edwards EnterpriseOne, Oracle a anunţat pe 6 Decembrie 2011 lansarea unei  noi versiuni JD Edwards EnterpriseOne Tools.
  • Tehnologie care stă la baza suitei de aplicaţii JD Edwards EnterpriseOne, JD Edwards EnterpriseOne Tools 9.1 dispune acum de o interfaţă cu utilizatorul (UI) radical reproiectată.
  • Noua versiune oferă de asemenea posibilităţi sporite de administrare, care ajută la reducerea costului de deţinere şi posibilităţi extinse pentru infrastructura tehnologică pe care rulează.

Funcţionalităţi extinse de gestiune şi folosire, atât pentru utilizatori cât şi pentru administratorii IT

  • Oracle JD Edwards EnterpriseOne este o suită integrată de aplicaţii software complete pentru planificarea resurselor organizaţiilor (ERP) care combină într-o soluţie complexă cu un cost redus al deţinerii avantajele de business, tehnologia bazată pe standarde şi o amplă experienţă pe industrii diverse. Este, de asemenea, prima soluţie ERP completă care oferă suport deplin pentru iPad.
  • JD Edwards EntrerpriseOne Tools ajută clienţii să maximizeze beneficiile aplicaţiilor JD Edwards EnterpriseOne, oferind un set complet de instrumente de infrastructură care optimizează instalarea, actualizarea şi administrarea.
  • Îmbunătăţirile JD Edwards EnterpriseOne Tools 9.1 includ:

○   Interfaţă cu utilizatorul optimizată – noile posibilităţi oferite includ o pagină de start configurabilă, noi opţiuni pentru meniuri şi reprezentări grafice actualizate ale proceselor care îmbunătăţesc condiţiile de utilizare şi măresc productivitatea.

○   Nouă funcţionalitate de raportare – posibilităţile avansate de interogare de care dispune utilizatorul îl ajută să obţină cu uşurinţă acces la datele de care are nevoie pentru a lua cele mai bune decizii de afaceri. În plus, utilizatorii pot să vadă acum rapid situaţia şi rezultatul final al rapoartelor folosind un meniu de tip drop-down.

○   Funcţionalităţi îmbunătăţite de administrare IT –  împreună cu Oracle Enterprise Manager, noile opţiuni de management le permit administratorilor să definească praguri de utilizare a memoriei şi alerte pentru remedierea proceselor cu activitate atipică, pentru a obţine o stabilitate ridicată.

○   Îmbunătăţirile legate de înalta disponibilitate a soluţiei şi de posibilităţile de reluare a activităţii în caz de incidente din această nouă versiune cresc stabilitatea serviciilor şi a serverelor, evitând căderea completă a sistemului.

SURSA: ORACLE

Etichete: