Oracle dezvăluie cea mai vastă strategie Cloud din domeniu

„Aproape şapte ani de proiectare şi inovaţie perpetue şi în plus achiziţii strategice esenţiale. Investiţii de miliarde. Prezentăm cel mai cuprinzător Cloud existent la nivel mondial”,  a declarat CEO-ul Oracle, Larry Ellison. „Majoritatea furnizorilor de soluţii cloud dispun numai de active dedicate nişelor. Nu au platforme pe care să le extindă. Oracle este singurul furnizor care oferă o suită completă de aplicaţii moderne, care permit interacţiuni cu reţelele sociale, toate bazate pe o platformă standardizată.”

 Într-o actualizare majoră de strategie, Larry Ellison a anunţat cea mai extinsă şi mai avansată strategie pentru Cloud şi a prezentat Oracle Cloud Social Services, o vastă ofertă de platformă socială de tip enterprise.

Oracle Cloud oferă un set larg de servicii integrate bazate pe standardele din domeniu care pun la dispoziţia clienţilor acces pe bază de abonament la Oracle Platform Services, Application Services şi Social Services, toate soluţiile fiind gestionate, găzduite şi suportate în întregime de către Oracle.
Oferind o gamă largă de servicii pentru aplicaţii de business şi de tip platformă, Oracle Cloud este singurul cloud care le permite clienţilor să evite fragmentarea datelor şi a proceselor de business care apare la folosirea cloud-urilor publice multiple şi disparate.
Oracle Cloud este susţinut de o infrastructură de tip enterprise de top, inclusiv soluţiile Oracle Exadata şi Oracle Exalogic, oferind clienţilor şi partenerilor o infrastructură de înaltă performanţă, fiabilă şi sigură pentru rularea aplicaţiilor critice de afaceri.
Oracle Cloud permite un sistem de autoservire atât pentru utilizatorii business, cât şi pentru dezvoltatori. Utilizatorii business pot comanda, configura, extinde şi monitoriza aplicaţiile, iar dezvoltatorii şi administratorii pot dezvolta, implementa, monitoriza şi gestiona cu uşurinţă aplicaţiile lor.

Serviciile de tip platformă ale Oracle Cloud

Realizate pe un set comun, complet, bazat pe standarde şi de nivel enterprise de componente de infrastructură, serviciile platformei Oracle Cloud le permit clienţilor să accelereze timpul necesar pentru lansarea pe piaţă şi să micşoreze costurile prin crearea, implementarea şi gestionarea cu rapiditate a aplicaţiilor la comandă. Serviciile platformei Oracle Cloud includ:

Servicii de baze de date pentru gestionarea datelor şi crearea de aplicaţii pentru baze de date cu ajutorul Oracle Database.
Servicii Java pentru dezvoltarea, implementarea şi gestionarea aplicaţiilor Java cu ajutorul Oracle WebLogic.
Servicii de dezvoltare pentru a le permite dezvoltatorilor de aplicaţii să creeze aplicaţii într-un mediu colaborativ.
Servicii web pentru a realiza rapid aplicaţii web folosind PHP, Ruby şi Python.
Servicii pentru mobilitate care le permit dezvoltatorilor să creeze aplicaţii mobile multi-platformă, native şi HTML5, pentru smartphone-urile şi tabletele lider pe piață.
Servicii pentru documente care dau posibilitatea echipelor de proiect să colaboreze şi să distribuie documente prin intermediul zonelor de lucru online şi al portalurilor.
Servicii destinate site-urilor prin care utilizatorii business pot să dezvolte şi să întreţină site-uri .com atractive din punct de vedere vizual.
Servicii analitice pentru a le permite utilizatorilor business să creeze şi să distribuie rapid dashboard-uri şi rapoarte analitice prin intermediul Cloud-ului.

 Serviciile de aplicaţii ale Oracle Cloud

Serviciile de aplicaţii ale Oracle Cloud le oferă clienţilor acces la cea mai vastă gamă de aplicaţii de tip enterprise din domeniu disponibilă în cloud în ziua de azi, cu funcţionalităţi integrate de business intelligence, socializare şi mobilitate. Uşor de configurat, extins, folosit şi administrat, serviciile de aplicaţii ale Oracle Cloud vor include:

Servicii ERP: Un set complet de soluții de contabilitate financiară, gestiune a proiectelor, aprovizionare, alocare a resurselor și guvernanță, risc&conformitate.

Servicii HCM: O soluţie completă de gestiune a capitalului uman care include resurse umane globale, gestiunea ciclului de viaţă al forţei de muncă, compensaţii, beneficii, state de plată şi alte soluţii.
Servicii de gestiune a talentelor: O soluţie completă de gestiune a talentelor care include recrutare, stimulare, gestiunea performanţei şi perfecţionare.

Servicii de vânzări şi marketing:

O soluţie completă de vânzări şi marketing care include planificarea vânzărilor, gestiunea teritoriului, gestiunea oportunităţilor şi prognoze.

Servicii relative la experienţa clienţilor: O soluţie completă de servicii pentru clienţi care include auto-servire web, centre de contact, gestiunea cunoştinţelor, chat şi gestiunea e-mailurilor.

 Serviciile de socializare ale Oracle Cloud

Serviciile de socializare ale Oracle Cloud oferă cea mai vastă şi mai completă platformă socială de tip enterprise disponibilă în cloud în ziua de azi. Cu ajutorul serviciilor de socializare din Oracle Cloud, companiile se pot angaja în relaţii cu clienţii lor pe un set de caracteristici de tip social media, într-o modalitate cuprinzătoare şi cu semnificaţie care include social marketing, comerţ, servicii şi ascultare. De asemenea, platforma le oferă companiilor o soluţie de social networking pentru ca angajaţii lor să colaboreze eficient în cadrul companiei. Platforma socială integrată a companiei Oracle va include:

Oracle Social Network pentru a permite colaborarea sigură de tip enterprise şi social networking-ul direcţionat pentru afaceri.
Serviciile Oracle Social Data pentru a cumula date din reţelele sociale şi surse de date de tip enterprise ca să îmbogăţească aplicaţiile de afaceri.
Serviciile Oracle Social Marketing and Engagement pentru a le permite marketerilor să creeze, să publice, să modereze, să gestioneze, să măsoare şi să raporteze în mod centralizat campaniile lor de social marketing.
Serviciile Oracle Social Intelligence pentru a le permite marketerilor să analizeze interacţiunile social media şi echipelor de servicii pentru clienţi şi echipelor de vânzări să se angajeze eficient în relaţiile cu clienţii şi potenţialii clienţi.

SURSA: Oracle

Etichete: