Oracle anunţă Siebel CRM Public Sector 8.2.2

Include noi funcţionalităţi pentru a ajuta agenţiile din sectorul public să îmbunătăţească implementarea programelor şi serviciile pentru cetăţeni

Oracle a lansat astăzi Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 – parte componentă a Oracle Social Services Suite – pentru a ajuta organizaţiile din sectorul public să reacţioneze mai bine la mediile economice, sociale şi politice în schimbare, concentrându-se în acelaşi timp pe îmbunătăţirea furnizării programelor şi a serviciilor pentru cetăţeni, precum şi pe simplificarea automatizării legislaţiei programelor.

Una dintre primele soluţii software comerciale create anume pentru servicii sociale, Oracle Social Services Suite le oferă agenţiilor guvernamentale o platformă completă, deschisă şi integrată pentru gestiunea eligibilităţii şi a dosarelor, pentru simplificarea stabilirii eligibilităţii, creşterea eficienţei funcţionarilor sociali şi îmbunătăţirea eficienţei programelor. Organizaţiile din sectorul public – inclusiv serviciile sociale, justiţia şi siguranţa publică, alte servicii componente şi agenţiile de taxe şi impozite – aleg cea mai nouă versiune a soluţiei Siebel CRM Public Sector pentru a suplimenta soluţiile lor de gestiune a dosarelor deoarece oferă o soluţie completă, modulară ce le permite agenţiilor să dezvolte şi să implementeze propriile soluţii într-o manieră rapidă, flexibilă şi rentabilă.

Ca parte din OracleApplicationsUnlimited, Siebel CRM Public Sector 8.2.2 continuă să construiască pe fundaţia oferită de posibilităţile complete de gestiune a eligibilităţii şi a dosarelor din Oracle Social Services Suite, oferind inovaţii şi caracteristici îmbunătăţite de accesibilitate pentru utilizatori, pentru gestiunea plăţilor, a cererilor şi a furnizorilor de servicii. În plus, îmbunătăţirile aduse integrării soluţiei Siebel CRM Public Sector cu Oracle Policy Automation susţin o implementare simplificată, performanţă îmbunătăţită şi posibilităţi suplimentare de auditare şi raportare a deciziilor.

Prin intermediul arhitecturii tehnologice moderne şi sigure de aplicaţie enterprise şi prin integrarea deschisă cu sistemele de procesare back-end ale Siebel CRM Public Sector, organizaţiile din sectorul public pot reduce imediat costurile şi riscurile administrative în timpul implementării, permiţând agenţiilor guvernamentale să profite de pe urma tehnologiei de care dispun deja, progresând în acelaşi timp în eforturile de modernizare.

Siebel CRM Public Sector este parte a Oracle iGovernment, o platformă tehnologică pentru operaţiuni inovatoare, integrate şi inteligente care le permite agenţiilor guvernamentale să-şi modernizeze infrastructurile IT, să îmbunătăţească furnizarea de servicii şi să crească eficienţa şi transparenţa.

SURSA: ORACLE

Etichete: