Napochim-Bellplast isi reaseaza operatiunile cu Neomanager

napochim_belplast

Mixand experienta de peste 60 de ani si traditia Napochim in produse din mase plastice cu spiritul inovativ, managementul modern si abordarea pragmatica, orientata pe cerintele pietei, asigurate de echipa de management Bellplast, compania rezultata in urma fuziunii Napochim-Bellplast mizeaza pe software de afaceri ERP furnizat de Transart pentru managementul operatiunilor.

Am ales Transart avand in spate o lunga istorie Bellplast-Transart: cunosteam oamenii din echipa de suport ERP si stiam ca ma pot baza pe sprijinul si implicarea lor. Am incredere in evidentele si rapoartele livrate de Neomanager (vanzari, stocuri, productie, contabilitate, imobilizari, salarizare) si … mi-a placut ideea de a putea refolosi rapid si la costuri reduse instrumentele software de evidenta si control al afacerii pe care le-am perfectionat si personalizat pe parcursul ultimilor ani in cadrul Bellplast.” a declarat dl. Ion Pascanu – Director General Napochim-Bellplast.

Printre obiectivele pe care conducerea Napochim le-a vizat prin implementarea Neomanager 7, amintim:

  • ERP predictibil si stabil, validat in timp de un numar mare de utilizatori;
  • timp scurt de implementare si adaptare la procesele interne din companie;
  • asigurarea aplicatiei cu servicii suport, consultanta si update-uri la modificarile legislative;
  • suport consistent pe partea de ofertare pentru produsele Napochim, prin integrarea retetelor de fabricatie in aplicatie;
  • reducerea costurilor operationale cu impact direct in preturile de vanzare;
  • integrarea informationala si operationala a companiilor Napochim si Bellplast in urma procesului de fuziune;
  • exploatarea know-how-ului Bellplast in perfectionarea si optimizarea de instrumente si proceduri de evidenta si control a productiei si a operatiunilor comerciale.

Prin implementarea Neomanager 7 la Napochim s-au rezolvat si o serie de alte tematici punctuale, dar relevante pentru client, cum sunt:

  • urmarirea soldurilor pe client, pe termene de vechime;
  • evidenta imobilizarilor, care in aplicatia Transart sunt integrate cu modulele de gestiune si contabilitate;
  • controlul contabil al deseurilor rezultate in cadrul procesului de productie;
  • simplificarea procedurilor de inventariere, evidenta si control al stocurilor de materii prime si produse finite;
  • rezolvarea tematicilor legate de salarizare, evidenta personal si intocmire situatii si rapoarte specifice.

“Implementarea a decurs fara probleme iar la acest capitol nu am decat cuvinte de lauda pentru oamenii si serviciile oferite de Transart. In ce priveste relatia cu un furnizor de software ERP, pe langa relatia directa cu producatorul aplicatiei, importante sunt doua aspecte legate de suport: 1. sa ti se raspunda rapid cand semnalezi o problema si 2. sa ti se propuna o solutie pentru problema ta. Iar asta s-a intamplat in relatia noastra cu Transart de pana acum.”  a mai declarat dl. Ion Pascanu