Microsoft România: Rezultatele anului fiscal 2010 și direcții de investiție pentru 2011

Microsoft România anunță astăzi rezultatele anului fiscal 2010 și direcțiile prioritare de investiție până la 30 iunie 2011. În retrospectivă, anul fiscal 2010 a însemnat un număr record de lansări și, în general, o recepție foarte bună a noilor produse, servicii și soluții introduse pe piață, continuarea și extinderea programelor de responsabilitate socială și revenirea pe creștere în al doilea semestru. Anul fiscal 2011 va accelera transformarea Microsoft, vectorul principal de schimbare pentru companie și pentru partenerii comerciali, reprezintându-l adopția serviciilor de cloud computing.

Călin Tatomir, Director General, Microsoft România: „Într-o perioadă marcată de incertitudine economică, am căutat soluții împreună cu și aproape de clienții și partenerii noștri. Am direcționat investițiile pentru a asigura o dezvoltare pe termen lung prin proiecte strategice, dar și în acțiuni cu efect imediat în creșterea cotei de piață, cum, de exemplu, a fost cazul soluțiilor de virtualizare.”

Înapoi pe creștere
Lansările Windows 7, Windows Server 2008 R2 și Hyper-V Server 2008 R2, Office 2010 (în limba engleză), Sharepoint Server 2010, Exchange Server 2010, Microsoft Online Services și SQL Server 2008 R2 sunt printre evenimentele anului ce care au susținut revenirea pe creștere a Microsoft.

Microsoft România a raportat creștere de la an la an în ultima jumătate a anului fiscal 2010 (decembrie 2009 – iunie 2010), moment ce marchează un punct de inflexiune pentru companie, pe fiecare categorie de produse. Creșterea va continua și anul fiscal 2011 – creșterea planificată pentru tot anul este de 6%, cu o accelerare (peste 15%) în a doua parte a anului fiscal, susținută de toate categoriile de produse.

Michal Golebiewski, Director de Marketing, Business și Operațiuni, Microsoft România: „În fiecare Microsoft investește miliarde de dolari în cercetare și dezvoltare, peste 9 miliarde în 2010. Suntem una dintre cele mai inovative companii din lume și, ca rezultat al acestor investiții, avem posibilitatea în acest an să aducem în piață un portofoliu generios de produse, soluții și servicii.”

Lansărilor Office 2010 (în limba română) și Internet Explorer 9 beta din septembrie le vor urma lansările Windows Phone 7, Lync Server 2010 (următoarea generație a Office Communications Server), Windows Live Essentials, Windows 7 Service Pack 1, Dynamics CRM 2011, Dynamics Nav 2009 R2, Dynamics Ax for Retail, Windows Intune și actualizări ale System Center și Microsoft Online Services.

Prioritățile anului fiscal 2011
Primele 3 priorități ale anului fiscal 2011 sunt adopția serviciilor de cloud computing, creșterea cotei de piață și dezvoltarea organizației Microsoft România.

Puteţi citi informaţia completa pe situl Microsoft România, la adresa : http://www.microsoft.com/romania/comunicate/Comunicat.aspx?c=237

Etichete: