Microsoft România lansează cursa în jurul Internetului

Prin mesajul „Navighează cu Internet Explorer 8 pentru a găsi primul comoara de la capătul Internetului”, Microsoft România lansează provocarea unei călătorii virtuale în jurul Internetului, o iniţiativă care are drept obiectiv comunicarea beneficiilor browser-ului Internet Explorer 8.
 
Lansat anul trecut atât la nivel global, cât şi în România, Internet Explorer 8 a fost creat pentru a răspunde celor mai importante nevoi ale utilizatorilor, având ca beneficii principale: securitate sporită, uşurinţă în utilizare şi performanţă, îmbunătăţiri importante, precum filtrul SmartScreen, care protejează utilizatorii de atacurile de fraudă online şi malware, navigare InPrivate, care permite navigarea pe Web fără a lăsa nicio urmă, filtrarea InPrivate şi filtrul Cross Site Scripting (XSS), care ajută la împiedicarea site-urilor Web rău intenţionate să fure informaţiile personale, contribuind la protecţia împotriva hackerilor şi atacurilor pe web.
 
Prin această campanie, ne dorim să convingem utilizatorii de Internet să folosească Internet Explorer 8, cel mai sigur browser din lume, aşa cum o precizează un studiu NSS Labs, pentru a naviga în siguranţă pe web şi pentru a beneficia de experienţa celor mai noi facilităţi ale browser-ului, care le permit să îşi atingă obiectivele din mai puţine click-uri. Folosind, de exemplu, web slices, precum cel al partenerului Realitatea.Net, aceştia pot afla noutăţi şi update-uri în browser, fără a părăsi pagina în care ei lucrează”, a declarat Tudor Galos, Windows Business Group Lead, Microsoft România.
 
Campania din această perioadă cuprinde o serie de elemente de comunicare precum: website-ul www.explore8.ro, care include indicii săptămânale, menite să aducă utilizatorii cu un pas mai aproape de comoara de 10.000 euro şi lista site-urilor incluse în concurs.
 
Alte tactici de comunicare, parte a acestei campanii sunt: carte virtuală, care va cuprinde scurte poveşti despre experienţa utilizării Internetului pentru prima dată şi a browserului Internet Explorer, fiecare poveste scrisă în 8 tweet-uri, o bandă desenată, care va prezenta beneficiile IE8 prin intermediul personajului Tudorică, lansat anul trecut, odată cu lansarea Windows 7, şi o campanie pe bloguri.

Sursa: Microsoft Romania preluat de Agora

Etichete: