Microsoft lansează Windows 7 Family Pack în România

Microsoft România anunţă disponibilitatea Windows 7 Family Pack în oferta partenerilor din retail din România, Domo și Carrefour. Produsul este lansat printr-o promoție specială: un singur pachet cuprinde 3 licențe Windows 7 Home Premium Upgrade și DVD pentru instalare atât pentru 32 biți, cât și pentru 64 biți.

Suita Windows 7 Family Pack le permite utilizatorilor să se ocupe eficient de activitățile zilnice, este un pachet promoțional accesibil, având în componenţă aplicaţiile şi programele îmbunătăţite incluse în noul sistem de operare Windows 7. În plus, odată cu achiziționarea acestui produs, utilizatorii pot beneficia gratuit de Intenet Explorer 9, Windows Live Essentials 2011 și Microsoft Security Essentials. 

Tudor Galoş, Windows Business Group Lead, Microsoft România: „Lansarea Windows 7 Family Pack are loc la un an de la lansarea Windows 7 pe piața din România și reprezintă o recunoaștere a efortului Microsoft de a aduce pe piața locală produse care simplifică activităţile de zi cu zi ale utilizatorilor. Împreună cu partenerii noştri, Domo și Carrefour, propunem un pachet promoțional avantajos și sperăm că oferta specială va impulsiona în continuare adopția Windows 7, care este preferat de un număr din ce în ce mai mare de utilizatori, aproximativ 22% dintre români folosind deja noul sistem de operare.

Windows 7 Family Pack este disponibil în magazinele de retail Domo și Carrefour în limita stocului disponibil. Cu această ocazie, partenerii Microsoft prezintă consumatorilor oferte atractive pentru PC-urile cu Windows 7 preinstalat, utilizatorii având posibilitatea să aleagă PC-urile ce se potrivesc cel mai bine cu stilul de viaţă şi propriile cerințe.

Despre Domo Retail
Domo Retail este unul din cei mai importanți jucători din retailul specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, încheind anul 2009 cu o cifră de afaceri de 170 milioane de euro.
Deţine o reţea naţională formată din 133 magazine (126 DOMO și 7 magazine Technomarket) ce însumează aproape 80.000 de metri pătrați și peste 1650 angajați.

Despre Carrefour
Carrefour, primul grup de distribuție din Europa și al doilea din lume operează în prezent 4 mari formate de magazin: hypermarketuri, supermarketuri, hard discount și magazine de vecinătate. Grupul Carrefour numără astăzi peste 15.500 de magazine și mai mult de 475.000 de angajați la nivel mondial. În România, Carrefour numără 23 de hypermarketuri și 29 de supermarketuri. Strategia Carrefour în România are la bază 5 valori principale foarte apreciate de români: o politică de prețuri agresivă, care are ca scop creșterea puterii de cumpărare a consumatorului român încă din 2001, de la lansarea pe piață; gamă de produse deosebit de larga – aproximativ 50.000 de articole prezente sub același acoperiș și adaptată perfect cererii; calitatea excelentă a produselor, indeosebi a celor proaspete; inovația și modernitatea; servicii la cele mai înalte standarde.

Despre Microsoft
Fondat în 1975, Microsoft (Nasdaq „MSFT”) este liderul mondial în software, servicii şi soluţii, care ajută oamenii şi companiile să îşi atingă pe deplin potenţialul.  Misiunea Microsoft România este creşterea satisfacţiei partenerilor şi utilizatorilor tehnologiei de vârf Microsoft, contribuind cu profesionalism şi onestitate la dezvoltarea industriei IT locale, prin transpunerea modelului de business al corporaţiei.

Sursa: Microsoft

Etichete: