Microsoft a lansat în România suita de aplicaţii BPOS

Microsoft a lansat ieri Business Productivity Online Suite (BPOS) , un set de soluţii de mesagerie şi colaborare menit să eficientizeze comunicarea companiilor, oferind acces la tehnologie de primă clasă, fără a fi dependent de o investiţie anticipată.
 
BPOS oferă organizaţiilor cu nevoi IT avansate comunicaţii dinamice, cu disponibilitate ridicată, securitate extinsă şi administrare IT simplificată; astfel, acestea au posibilitatea de a controla accesul la date şi gestionarea utilizatorilor, facilitând aplicarea politicilor de business şi respectarea standardelor de calitate din domeniul lor de activitate. Prin performanţă, scalabilitate şi securitate, BPOS furnizează aplicaţii şi sisteme critice necesare organizaţiilor cu necesităţi tehnice riguroase.
 
Business Online Services este un nou model de business pentru Microsoft. Este unul dintre paşii majori realizaţi în direcţia Cloud Computing, cu focus pe flexibilitate, fezabilitate şi productivitate. Acum, clienţii au posibilitatea de a crea un mediu de comunicare şi colaborare pentru toţi angajaţii, fie ei mobili sau rezidenţi. E o soluţie care permite acces atât din biroul firmei, cât şi din teritoriu, atunci când eşti în deplasare şi trebuie să te sincronizezi cu echipa centrală. O soluţie pretabilă de la distribuţie la retail, sectorul public, profesii liberale până la telemarketing sau manufacturing”, a declarat Valentina Ion, Information Worker Business Group Lead, Microsoft România.
 
Beneficiind de tehnologii de ultima generaţie şi implementare rapidă, companiile pot maximiza resursele IT şi reduce necesitatea investiţiilor în infrastructura. Prin funcţionalităţi complexe (Portal, ECM, Collaboration) şi integrare uşoară şi eficientă a infrastructurii existente, companiile pot beneficia de operaţiuni securizate şi productivitate crescută cu costuri reduse.
 
Companiile mici (5-24 PC-uri) pot creşte productivitatea prin implementarea celor mai recente tehnologii de comunicare şi colaborare. Exchange Online, SharePoint Online, Live Meeting şi Office Communications Online oferă soluţii complexe de mesagerie, colaborare, web conferencing şi prezenţa IM centralizată.
 
Modelul software as a service le permite companiilor de dimensiuni medii ((25-499 PC-uri) să reducă costurile operaţionale fără investiţii anticipate, reducând în acelaşi timp riscurile şi costurile de upgrade.
 
Companiile mari (cu peste 500 PC-uri) care doresc să regândească partea de operaţiuni şi să atingă un nivel ridicat de eficientizare şi optimizare a bugetului găsesc în Business Online Services soluţia la această problemă.
 
BPOS oferă acestor clienţi o infrastructură completă de comunicare şi colaborare, adresându-se nevoilor de mesagerie, colaborare şi comunicare în timp real, oferind în acelaşi timp protecţie crescută împotriva spam-ului.

Sursa: Microsoft Romania preluat de Agora

Etichete: