MIC.RO trece pe sistemul informatic integrat Charisma

MIC.RO, reţeaua de magazine de proximitate intrată în forţă pe piaţa de retail românească, şi-a externalizat complet serviciile de IT către TotalSoft, casa de software membră a Global Finance. TotalSoft a devenit astfel furnizorul infrastructurii software, hardware, de mentenanţă dar şi de asistentă tehnică specializată pentru deschiderea magazinelor din reţeaua MIC.RO.

Proiectul are o durată de 2 ani, timp în care compania de software va implementa soluţia sa, axată pe ERP-ul Charisma, în cele 1000 magazine fixe şi 2000 de magazine mobile aflate în planul de extindere al  MIC.RO. Demarat în primavara anului 2010, lanţul de magazine MIC.RO are un plan de extindere extrem de ambiţios în domeniul retailului românesc bazat pe principiul american 7-11. Pornit iniţial cu un număr de 110 magazine, business-ul MIC.RO şi-a început activitatea cu o soluţie software de start-up, furnizată de compania Magister, pentru a-şi valida conceptele de business. Din această toamnă însă, soluţia a fost înlocuită de sistemul informatic integrat Charisma.
                   
Am dorit să propunem pieţei româneşti o alternativă la comerţul importat copy-paste din alte regiuni ale Europei fără a ţine cont de modul cultural şi tradiţional în care românii interacţionează cu marfa. În mod curent, în lanţul MIC.RO sunt generate zilnic peste 4 milioane de tranzacţii, iar pentru controlul acestui sistem, ne-am dorit să avem informaţia livrată în timp real şi într-un format inteligent, pentru a nu pierde timp cu analize complicate. Am ales TotalSoft pentru un proiect pilot, dar am fost convinşi că mintea românească poate să construiască o soluţie IT integrată şi performantă pentru controlul acestui sistem. Dincolo de tehnologie, cea mai importantă realizare a proiectului este că cele două echipe lucrează într-o manieră integrată şi empatizată”, a spus Dan Ionescu, Managing Partner, MIC.RO.
                       
În cadrul proiectului a fost inclusă şi o sesiune de training destinată utilizatorilor, sesiune care s-a realizat în paralel, pe 20 magazine-şcoală, şi care a presupus şcolarizarea a 200 de operatori din magazine pentru utilizarea sistemului. Noutatea absolută adusă de proiectul MIC.RO în România sunt magazinele mobile care, mişcându-se între diverse locaţii, aduc oferta de produse chiar lângă casa şi biroul cumpărătorilor. În cazul acestor unităţi, Charisma este accesată în timp real de utilizatori prin intermediul unui laptop cu o configuraţie specială, conectat permanent la baza de date centrală printr-o conexiune 3G.
               
Până la sfârşitul anului 2010, Charisma va funcţiona în toate cele 300 de magazine MIC.RO (deschise şi în curs de deschidere).
                         
Sursa: TotalSoft preluat de Agora
Etichete: