iQuest estimează venituri de 500 000 E cu noua soluţie GeoSales

Compania iQuest, furnizor german de soluţii şi servicii IT, cu o echipă de peste 280 de specialişti în centrele de dezvoltare software de la Cluj Napoca şi Braşov, a anunţat lansarea aplicaţiei GeoSales pentru care ţinteşte vânzări de 500.000 de euro până la finele anului pe piaţa locală.
 
GeoSales, soluţie de tip Customer Relation Management lansată la începutul acestui an, se adresează tuturor tipurilor de companii, care doresc să realizeze gestionarea eficientă a relaţiilor cu clienţii şi a istoricului acestor relaţii şi aduce în plus o analiză exactă a vânzărilor pe zone geografice, oferind posibilitatea de a fi accesată în timp real, atât în intranet, cât şi în afara sediilor societăţilor, prin Internet.
 
Produsul este dezvoltat pe platforma Microsoft Dynamics CRM 4.0 şi păstrează toate caracteristicile unei aplicaţii complexe şi integrate de Customer Relation Management, la acestea adăugându-se componente de business intelligence. Este deschis integrării cu aplicaţii tip ERP sau Sharepoint, fiind astfel posibilă construirea unei platforme foarte puternice de business, complet integrate.
 
iQuest mizează pe un număr de 10 clienţi până la finele anului în curs pentru noul produs şi pe vânzări totale de 500.000 de euro. GeoSales a fost creată cu precădere pentru companiile cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro şi cu mai mult de 70 de angajaţi, din orice sector de activitate. „Aplicaţia GeoSales este customizabilă pe orice vericală de industrie, deci nu ne vom axa doar pe anumite sectoare”, au declarat reprezentantii companiei iQuest.
 
În funcţie de necesităţi, clienţii pot alege varianta hosting, cu un preţ de pornire de 4000 de euro pentru implementarea standard plus chiria lunară de aproximativ 200 de euro pentru pentru 5 utilizatori, sau varianta on-premise, pentru un buget minim de 9500 de euro în care intră implementarea standard plus licenţele pentru 5 utilizatori.

Sursa: iQuest preluat de Agora