Informaţii despre clienţi şi vânzări prin modulul SocrateBI SCAM

Companiile pot analiza informaţiile despre vânzări şi clienţi cu ajutorul modulului de „Analiză a Vânzărilor şi Clienţilor” (SCAM) din SocrateBI, pentru a identifica zonele de business care pot aduce majorarea profitului şi creşterea cotei de piaţă.

Principala preocupare a companiilor, indiferent de mărimea sau de aria lor de activitate, este aceea de a-şi păstra clienţii şi a-şi dezvolta capacitatea de vânzare. La care se adaugă creşterea vitezei de reacţie faţă de cerinţele clienţilor şi nevoia de diferenţiere faţă de concurenţă. Pentru a fi de succes, orice afacere trebuie să-şi cunoască şi să-şi înţeleagă clienţii, să prevadă ce-şi vor dori aceştia şi cum vor reacţiona la produsele sau serviciile oferite. De aceea, trebuie să aibă la îndemână răspunsurile la întrebări de genul: „Ce clienţi cheltuie mai puţin?”, „Care sunt clienţii care contribuie cel mai mult la creşterea profitului companiei?”, „Ce procent din venit este dat de un anumit segment de clienţi?”, „Care sunt clienţii care şi-au schimbat comportamentul de cumpărare în ultimul an?”, „Care sunt caracteristicile celor mai profitabili clienţi şi ce produse cumpără clienţii de top?” etc.
Cu Modulul de „Analiză a Vânzărilor şi Clienţilor” (SCAM) din SocrateBI, companiile pot obţine instantaneu aceste răspunsuri, reuşind în acelaşi timp să identifice noi zone de îmbunătăţire a afacerii, să eficientizeze operaţiunile şi să recunoască oportunităţile pentru vânzări de tip cross sau up-sell. Modulul a fost conceput pentru a oferi o perspectivă completă a comportamentului clienţilor, venind cu o serie de zone de analiză dedicate achiziţiei şi retenţiei clienţilor, segmentării sau profitabilităţii acestora.
Utilizând SocrateBI SCAM, companiile vor putea identifica cei mai profitabili sau mai puţini profitabili clienţi, precum şi caracteristicile acestora, în vederea pregătirii unor campanii de fidelizare, vor afla care le sunt clienţii de top, care sunt preferinţele lor de cumpărare şi schimbările acestora de-a lungul timpului, care sunt motivele care au determinat migraţia clienţilor de la un produs/serviciu la altul sau chiar de la un producător/distribuitor la altul.
Construit pe platforma MicroStrategy, modulul SocrateBI SCAM permite concentrarea rapidă a resurselor pe acele zone de business care pot aduce companiei o majorare a profitului şi a cotei de piaţă.
SURSA: BitSoftware