IBM achiziţionează Xtify pentru a ajuta profesioniştii in marketing online să câştige noi clienţi

IBM a anunţat recent achiziţionarea Xtify Inc., furnizor de top al instrumentelor de mesagerie bazate pe cloud care ajută organizaţiile să îmbunătăţească vânzările mobile, traficul în magazine, precum şi atragerea clienţilor cu oferte personalizate. Termenii financiari nu au fost dezvăluiţi.

Achiziţia va ajuta la extinderea capabilităţilor mobile IBM. Acestea vor fi disponibile pentru toţi specialiştii in domeniul marketingului digital, din toate industriile prin intermediul serviciilor cloud de la comercianţi, la angajamentele cu cetăţenii din sectorul public.

Xtify va extinde iniţiativa IBM Smarter Commerce oferind creare de campanii, conţinut personalizat, segmentare în timp real şi analytics pentru toate dispozitivele mobile şi browserele web. Tehnologia este concepută pentru a ajuta companiile să atragă, să transforme şi să reţină utilizatorii de aplicaţii mobile şi vizitatorii site-urilor. Platforma de managament a companiei Xtify bazată pe cloud, trimite alerte consumatorilor care utilizează dispozitive mobile atunci când sunt disponibile noi oferte şi conţinut – ajutând organizaţiile să îmbunătăţească conexiunile cu clienţii.

Canalele de comunicaţie mobilă transformă complet modul în care organizaţiile interacţionează cu clienţii. Consumatorii aşteaptă mesaje personalizate şi oferte promoţionale pe baza intereselor, a cumpărăturilor efectuate şi a celor mai frecvente căutări. IBM şi Xtify vor oferi profesioniştilor din domeniul marketingului o nouă oportunitate de atragere a clienţilor oricând, oriunde, în timp ce aceştia parcurg multiple canale digitatle – căutare în magazine, cumpărături în cadrul site-urilor mobile sau alte canale online.

Ca rezultat, firma de cercetare în domeniul tehnologiei – Gartner – prezice că tranzacţiile monetare executate de pe dispozitivele mobile la nivel mondial vor atinge valoarea de 253 de miliarde de dolari în 2013, o creştere de 44% faţă de 2012. Se previzionează că va fi o rată de creştere de 35% pe an, până la valoarea de 721 miliarde de dolari şi un număr de 450 milioane de utilizatori până în 2017.

În plus, un nou studiu al IBM Institute for Business Value prezentat recent confirmă faptul că organizaţiile de top au văzut beneficii clare în ceea ce priveşte investiţiile mobile:  73% au obţinut rezultate remarcabile de pe urma iniţiativelor mobile, faţă de restul de 34% dintre companiile participante la studiu. Mai mult, 81% dintre participanţi au menţionat capabilităţile mobile ca fiind un factor important de schimbare a modului de afaceri.

Combinaţia dintre digital analytics şi capabilităţi mobile, furnizate prin intermediul unui model de cloud computing a devenit cel mai mare instrument de angajamente al Chief Marketing Officers (CMOs) şi al organizaţiilor reprezentate de aceştia, oferind un acces facil la instrumentele pentru atragerea de noi consumatori. Sephora, Disney Stores, The Tribune Group and 20th Century Fox, alături de alte companii, se numără printre companiile care utilizează notificările Xtify furnizate prin intermediul aplicaţiilor mobile sau al site-urilor pentru a creşte oportunităţile de vânzare, în timp ce este sporită loialitatea faţă de brand.

„Premisa este simplă: conţinutul şi ofertele promoţionale mobile sunt mult mai utile când sunt livrate direct clienţilor, la momentul potrivit. Ofertele relevante sunt esenţiale pentru succesul marketingului pentru dispozitivele mobile”, a declarat Josh Rochlin, CEO Xtify. „Capabilitatea de expediere a mesajelor mobile a Xtify, împreună cu procesele de analytics şi infrastructura cloud ale IBM vor oferi profesioniştilor din domeniul marketingului o abordare globală şi un arsenal de conţinut bogat pentru a influenţa şi informa numărul tot mai mare de consumatori mobili.”

Xtify este printre cele mai recente achiziţii pe care IBM plănuieşte să o implementeze în infrastructura de cloud SoftLayer care este operaţională în 140 de ţări. IBM a investit peste 6 miliarde de dolari în achiziţii în domeniul cloud, inclusiv achiziţia SoftLayer, care oferă o platformă pentru a ajuta clienţii să implementeze rapid capabilităţile mobile, cu securitatea, discreţia şi fiabilitatea sistemelor de cloud privat şi cu costurile, flexibilitatea şi viteza sistemelor de cloud public.

„Având în vedere că numărul dispozitivelor mobile este în creştere, organizaţiile din toate domeniile industriale necesită o dezvoltare a abordării dispozitivelor mobile pentru a atrage noi clienţi”, a declarat Kevin Bishop, vice preşedinte pentru digital marketing, IBM. „Achiziţia Xtify oferă noi modalităţi pentru clienţii noştri în ceea ce priveşte concentrarea atenţiei asupra unui canal de comunicaţie direct cu clientii lor.”

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi: http://www.ibm.com/smartcloud.

SURSA: ComputerWorld

Etichete: