Farmaciile Dona au trecut pe software TotalSoft

Lanţul de farmacii Dona a finalizat implementarea sistemului informatic Charisma HCM, oferit de TotalSoft pentru managementul activităţii de resurse umane şi salarizare. Dona este unul dintre primii 3 retaileri de medicamente din România, cu 200 de farmacii, peste 1600 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 142 mil Euro.

Decizia de implementare a unui nou software de HR&Payroll a survenit la sfârşitul anului trecut pe fondul creşterii numărului de farmacii, a dinamicii personalului şi, nu în ultimul rând, a nevoii de reducere a efortului consumat cu activităţile redundante (calcul salarial, evidenţa şi gestionarea bonusurilor pentru performanţă, analiză şi raportare etc.)
„Am căutat un instrument complex şi stabil care să ne susţină mult mai bine din punct de vedere operaţional, prin automatizarea activităţilor, şi care să permită modelarea proceselor de resurse umane, inclusiv cele de dezvoltare a capitalului uman. Odată cu implementarea Charismei am obţinut soluţii pentru problemele cu care se confruntă departamentul de HR şi, totodată, beneficiem de  un tool capabil să susţină creşterea numărului de angajaţi”, a declarat Maria Comşa, HR Manager, Farmaciile Dona.
Charisma HCM a fost aleasă datorită modului în care tratează toate aceste aspecte, dar şi datorită modulelor care acoperă activitatea de recrutare şi evaluare de personal, o componentă de maximă  importanţă pentru managementul Dona. Referinţele de care se bucură sistemul TotalSoft au avut un rol important în decizia de achiziţie. De altfel, o dată cu finalizarea proiectului, Charisma HCM a devenit platforma software cu care îşi gestionează activitatea de HR&Payroll primele 3 lanţuri farmaceutice din România.
„Aplicaţiile destinate domeniul farmaceutic reprezintă una dintre primele competenţe ale TotalSoft. Faptul că toţi marii jucători din această piaţă îşi gestionează afacerile prin suita Charisma reprezintă o recunoaştere a efortului nostru şi a seriozităţii cu care tratăm nevoile de business ale acestui domeniu”, susţine Florentina Andrei, Director Vânzări Suita Charisma.
Următoarea etapă a contractului constă în implementarea şi integrarea soluţiei de HR cu sistemul Charisma ERP. În urma acestui proiect va fi acoperită atât activitatea financiar-contabilă, specifică sediului central,  cât şi cea de retail, desfăşurată în farmacii.
SURSA: Agora