Endava continuă tradiţia evenimentelor anuale Kick-Off

Endava, una dintre principalele companii de outsourcing IT, cu peste 650 de angajaţi dintre care peste 300 în România, continuă şi în acest an tradiţia evenimentelor Kick-Off, cea mai mare reuniune internă a companiei.

Sub deviza “Going for gold”, primele evenimente au avut loc la Londra şi Cluj-Napoca, miercuri caravana Endava a ajuns în Iaşi de unde a plecat la Chişinău, iar în octombrie urmează un eveniment la Bucureşti.

“Endava Kick-Off este cel mai important eveniment intern care se organizează anual în principalele locaţii ale companiei din Marea Britanie şi Europa de Est. La evenimente sunt invitaţi toţi angajaţii Endava, iar în cadrul întâlnirilor sunt prezentate realizările anului anterior şi planurile de viitor ale companiei de către echipa de top management a grupului. În acelasi timp, încercăm să facem un eveniment cât mai deosebit prin locaţiile alese şi entertainment”, a explicat Oana Bunău, Marketing Manager Endava.

Deviza de anul acesta sub care se desfăşoară reuniunile Kick-Off, “Going for gold”, este relaţionată cu apropierea Jocurilor Olimpice de la Londra de anul viitor şi susţine planurile companiei pentru următorul an care şi-a propus o creştere a cifrei de afaceri la peste 40 milioane euro, precum şi angajarea a peste 350 de persoane.
Evenimentele Endava Kick-Off din Marea Britanie au fost deja susţinute în cursul săptămânii trecute. La începutul acestei săptămâni au debutat evenimentele organizate în România şi Moldova, primul având loc în 26 septembrie la Cluj-Napoca, unde se află cel mai mare centru local al companiei care numără peste 180 de angajaţi.
La Iaşi, unde compania a realizat o triplare a numărului de angajări în ultimul an, Endava a desfăşurat întâlnirea Kick-Off de anul acesta miercuri, 28 septembrie, iar ieri caravana s-a îndreptat spre Chişinău.
În Capitală, evenimentul care va încheia seria Endava Kick-Off va avea loc pe 17 octombrie. Deplasările staff-ului Endava, atât în România, cât şi în Republica Moldova, s-au realizat cu un autocar personalizat şi la fiecare eveniment a concertat un live band.

SURSA: Computerworld