Copii, tineri și mediu: Softelligence a ales finaliștii programului Dare

Softelligence, compania românească specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software e-Business, a selectat cei trei finaliști ai programului de responsabilitate socială Softelligence Dare, prin care finanțează proiecte software cu impact în dezvoltarea durabilă a societații românești și urmează să treacă la implementarea imediată a celui mai reușit proiect.

Lansat la începutul verii 2013, Softelligence Dare a venit în sprijinul tinerilor pasionați de IT și tehnologie și precocupați de probleme sociale de actualitate, ajutându-i să își pună ideile în practică prin oferirea de consultanță tehnică de specialitate, logistică (infrastructură, spațiu de lucru etc.), acoperirea costurilor operaționale, promovare și atragere de voluntari și potențiali investitori. Proiectele înscrise în program au abordat teme variate, de la voluntariat în comunitate, dezvoltare profesională a tinerilor și mediu înconjurator până la promovarea cauzelor unor comunități defavorizate (copii, bătrâni, rromi) și acțiuni de ajutorare a acestora.

Cei trei finaliști au fost selectați în funcție de impactul în social, număr de beneficiari, precum și potențialul de a atrage și mobiliza cât mai mulți participanți și investitori. Aceștia sunt:

  • Asociația Help Mălin – „HelpAutism”, cu proiectul unei platforme online care să funcționeze ca o bază de date și o punte de legătură între părinții copiilor cu autism și specialiști (psihologi, psiho-pedagogi, terapeuți) cu experiență în aplicarea terapiei de recuperare în autism
  • George și Daniel Dragne – „HartaPescar.ro”, proiect online care are ca obiectiv dezvoltarea unei comunități unite a împătimiților de pescuit și implicarea lor alături de furnizorii de servicii pentru pescari în vederea îmbunătățirii atitudinii colective față de peisajul românesc
  • Loredana Simedre – „CareerKIT”, platformă online care dezvoltă abilitățile și angajabilitatea tinerilor, oferindu-le acces la traininguri premium și la oportunități de networking cu top și middle manageri, prin intermediul unor competiții

Am fost surprinși plăcut de calitatea ideilor înscrise în concurs, de pasiunea și interesul tinerilor asupra problemelor comunității, de faptul că cele mai multe dintre ele au la bază idei deosebite și obiective curajoase. Acest lucru ne confirmă că inițiativa noastră a fost un succes și că România are un potențial extraordinar de a angaja resurse în cauze adevărate. ”, a declarat Adrian Blidăruș, Managing Partner Softelligence.

Reprezentanții companiei s-au întâlnit cu cei trei finaliști și urmează să se hotărască asupra unui prim proiect pe care îl vor implementa imediat.