Aplicaţiile Transart din gama ERP adaptate la legislaţie

Transart anunţă că suita de aplicaţii din gama ERP, B-ORG şi Neomanager, este pregătită să sprijine generarea Declarației 112 şi aplicarea modificărilor aduse Codului Fiscal de către OUG 117/23-12-2010, începând cu închiderea financiar-contabilă a lunii ianuarie 2011. Noile kituri Transart, cu aceste actualizări incluse, sunt disponibile începând de astăzi pentru clienţii Transart.

OUG 117, care modifică şi completează Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, stipulează care este baza de calcul a contribuțiilor sociale obligatorii şi precizează care sunt excepțiile generale excluderi în bazele de calcul ale tuturor contribuțiilor, precum şi excepțiile specifice – ce componente sunt excluse doar de la anumite contribuții.

Aplicaţiile Transart permit şi generarea automată a Declarației 112, conform prevederilor Hotărârii de Guvern 1397 din 31-12-2010. Această declarație este disponibilă în noile versiuni ale modulului de Salarizare şi Personal, din componenţa suitei ERP. Declaraţia 112 unifică 4 declaraţii lunare, obligatorii până în 2010 (referitor la obligaţiile de plată a contribuţiilor de asigurări sociale, asigurări sociale de sănătate, asigurări de şomaj, evidenţa nominală a persoanelor asigurate), declaraţii la care se adaugă o secţiune referitoare la calculul impozitului pe venit pentru a compune declaraţia 112 în format XML.

Deşi în ultimele zile au apărut sistematic pe situl ANAF noutăţi şi clarificări cu privire la interpretarea normelor de aplicare, aferente generării declaraţiei unice 112, Transart a reuşit să le integreze într-un timp extrem de scurt în aplicaţia de Salarizare.

Toţi clienţii Transart, aflaţi în service, vor primi detalii legate de operaţiunile care trebuie efectuate pentru instalarea şi utilizarea noii versiuni. Dată fiind complexitatea declaraţiei, numărul mare al validărilor care trebuie operate pentru generarea corectă documentului PDF, D112.PDF (cu XML ataşat) şi a perioadei scurte de testare cu aplicaţiile ANAF de validare ale datelor din XML, nu excludem posibilitatea ca pe situl ANAF (http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/declunica/Declaratiaunica.htm) să fie publicate noi versiuni ale aplicaţiei de validare date din fişier XML pentru D112 (soft J). În măsura în care acest lucru se va întâmpla suntem pregătiţi să intervenim cu patch-uri care să aplice corecţiile necesare, aferente noilor modificări, ulterioare datei la care noile kituri au fost livrate.

Transart răspunde astfel aşteptărilor clienţilor săi care utilizează aplicaţiile din gama ERP, companii româneşti care au ales siguranţa, fiabilitatea şi rigoarea produselor marca Transart.

Despre Transart

Transart dezvoltă aplicaţii de business fiabile, uşor de utilizat şi care pot fi implementate într-un timp scurt. Principalele produse Transart pentru piaţa românească sunt: B-ORG ERP, Neomanager, HERMES SFA, HERMES Logistic WMS. Serviciile oferite de Transart stau la baza unei puternice relaţii de parteneriat cu clienţii săi. Viabilitatea produselor Transart este dovedită mai ales de stabilitatea relaţiilor de colaborare cu importante companii multinaţionale din regiune: Unilever South-Central Europe, StarBev/InBev (Croaţia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Republica Cehă), Kraft Foods România, A&D Pharma & Mediplus (Ungaria şi România), Heineken România, Henkel România, Philip Morris România, Friesland Campina România, Walmark România, Arctic România, Beko Rusia, Johnson & Johnson (România şi Bulgaria), Julius Meinl România, Tymbark Maspex România, Delta Medical Ucraina, sau BG Drinks Bulgaria (berea Ledenika). O serie de alte companii cu renume la nivel naţional/regional, cum ar fi: Germanos, Eximtur, Zarea, Prodvinalco, Univer Product, Mogyi România, Prober Com, Amigo & Intercost, Top C&S Distribution, C.N.D.P.I. ROMSOFT, Gerola Prodinvest, Top Brands Distribution, Maravet, Transcarpatica, Damila utilizează soluţii oferite de Transart. Detalii suplimentare la www.transart.ro.

Sursa: Transart