AnytimeCRM 6.0 Funcţionalităţi noi, împachetare optimizată, preţuri accesibile

Advantage Software Factory, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de business din România,  lansează AnytimeCRM 6.0, cea mai nouă versiune a sistemului integrat pentru managementul relaţiilor cu clienţii.  Această versiune beneficiază de funcţionalităţi noi dedicate fiecărui tip de utilizator, optimizarea pachetelor dedicate activităţilor specifice şi de reducerea preţurilor pentru companiile ce doresc sa închirieze un astfel de software. Noile funcţionalităţi aduc utilizatorilor următoarele beneficii: eficientizarea activităţii departamentului de marketing, optimizarea modului de vizualizare a datelor prin integrarea rapoartelor grafice avansate direct în aplicaţie şi performanţă sporită prin actualizarea tehnologiilor folosite la dezvoltarea aplicaţiei.

Funcţionalităţi noi

AnytimeCRM 6.0 vine în ajutorul departamentelor de marketing cu o nouă funcţionalitate: Managementul avansat al campaniilor de marketing.

Utilizând modulul de campanii din AnytimeCRM 6.0, departamentul de marketing va creşte eficienţa şi rata de succes a fiecarei Campanii, monitorizând simplu, rapid şi în timp real toţi  indicatorii cheie: costuri versus venituri obţinute ca efect direct al campaniei, eficienţa canalelor de comunicare şi a mesajelor transmise, etc. În plus, această versiune oferă posibilitatea de a segmenta în mod dinamic şi complex baza de date aleasă ca target pentru campanie şi de a particulariza mesajele pentru fiecare segment în parte.

Indicatorii de performanţă ai echipei şi ai campaniilor pot fi urmariţi acum în timp real datorită noilor rapoarte grafice definite în NextReports Designer şi inserate în Dashboard-urile utilizatorilor. Fiecare utilizator poate avea propriile rapoarte afişate în dashboard-uri, cu informaţiile relevante activităţii pe care o desfasoară. Acestea pot fi definite de către administratorul aplicaţiei şi pot avea setate drepturi de vizualizare şi editare în funcţie de rolul utilizatorului.

În plus, AnytimeCRM 6.0 oferă posibilitatea de a afişa distinct entităţile nou înregistrate în sistem sau cele care nu au fost înca citite (accesate), afişarea ultimelor modificări de la ultima vizualizare, crearea de reguli de validare, formatarea la nivel de câmpuri, precum şi crearea şi salvarea şabloanelor de export în format Excel. Utilizatorul final beneficiază în ultima versiune de îmbunătăţiri ale designului ce fac aplicaţia  mai placută şi mai uşor de utilizat.

Pe lângă noile funcţionalităţi apărute, actualizarea tehnologiilor folosite în dezvoltarea soluţiei AnytimeCRM la ultimele versiuni disponibile oferă urmatoarele beneficii: interconectarea cu alte sisteme este acum mai rapidă şi mai sigură, performanţa este transpusă în timpi de răspuns mai buni, iar efortul depus pentru întegrare sau dezvoltare a fost mult diminuat.

Împachetare optimizată pentru preţuri accesibile

Odată cu lansarea noii versiuni, AnytimeCRM 6.0 vine într-o formă nouă de configurare, mai simplă dar în acelaşi timp mai flexibilă, menită să ofere costuri reduse la închiriere.

“Din dorinţa de a fi în permanenţă la nivelul aşteptărilor clienţilor noştri am optimizat împachetarea produselor în funcţie de nevoile pieţei. Rezultatul direct al acestei împachetari optimizate este scăderea costurilor serviciilor de închirere. Acum, oricine poate beneficia de funcţionalităţile AnytimeSales sau AnytimeSupport în regim SaaS cu doar 15 EUR/luna. ” a declarat Ştefan Păun, Director General ASF.

Lista completă a funcţionalităţilor incluse în produsele AnytimeSupport, AnytimeSales şi  AnytimeCRM o puteţi găsi pe site-ul nostru www.anytimecrm.ro.

 

SURSA: ASF