Alinierea stocurilor la noile cerințe ale distribuției omnichannel

Optimizarea si gestiunea stocurilor este o abilitate importanta pentru orice companie care vinde produse fizice, in special pentru companiile de distributie, iar echilibrul este destul de dificil de mentinut.

In cazul in care o companie produce si pastreaza prea multe produse stoc, genereaza o risipa de bani, provenita din costurile cu materia prima, productia, forta de munca, utilitatile si depozitarea. Pe scurt, un exces de stocuri reprezinta un blocaj.

In acelasi timp, lipsa de stocuri are riscurile sale. Consumatorii sunt obisnuiti sa primeasca ceea ce vor, atunci cand vor si nu sunt dispusi sa astepte prea mult. Daca nu gasesc un produs la o anumita firma, il vor cauta in alta parte. Companiile care reusesc sa mentina un echilibru perfect intre cerere si oferta, sunt cele care au volumul cel mai mare de vanzari si care profita din plin de oportunitati.

SocrateCloud ERP pentru distributie urmareste intreg ciclul de la primirea comenzii la livrarea acesteia, inclusiv gestiunea depozitului, urmarirea stocurilor in depozit sau automatizarea inventarului prin introducerea tehnologiei codurilor de bare.

Solutia ERP dedicata industriei de distributie determina cantitatea optima de stocuri, urmarind comenzile client. Cantitatiile de reaprovizionat sunt calculate in baza stocurilor depozitate si a celor aflate in tranzit, realizand si o previzionare a comenzilor client. O companie care nu are posibilitatea de a-si gestiona si de a previziona necesarul de stocuri, pierde bani si clienti. Cu ajutorul solutiei SocrateCloud ERP, companiile de distributie isi cresc profitul prin gestiunea corecta a stocurilor, previzionarea si gestiunea comenzilor client.

In prezent companiile trebuie sa puna la dispozitia clientilor toate canalele de vanzare: magazinul fizic, magazinul online, email, telefon, aplicatie mobila, retea de agenti sau EDI.  Fiecare din aceste canale are propriul sau target de clienti, in functie de profilul si asteptarile acestora. Cu toate acestea, in momentul in care aveti multiple „porti” de intrare, gestiunea comenzilor client poate deveni dificila.

Un articol aparut in presa americana sublinia importanta retailerilor de mentine un management al stocurilor unificat, indiferent de cat de multe canale de distributie foloseste. Cu SocrateCloud se preiau automat comenzile, indiferent de canalul de vanzare, se pot rezerva sau bloca stocuri pentru anumiti clienti, prin inregistrarea unei comenzi sau precomenzi, se trimit notificari automate la expirarea rezervarii sau la intrarea in stoc a produselor. Partea de raportare este si ea foarte importanta, oferindu-va posibilitatea de a urmari vanzarile pe zone geografice, pe canale de vanzare, pe clienti sau clase de clienti, urmarind si analizand si obiectivele de vanzare pe produse, agenti, clienti sau regiuni.

Succesul unei firme de distributie este influentat si de solutia software utilizata pentru a gestiona eficient intreaga sa activitate. Aflati mai multe detalii despre SocrateCloud ERP pentru distributie accesand acest link http://info.bitsoftware.eu/socratecloud-erp-crm-bi-software-pentru-distributie

Etichete: