Susținere internațională pentru Spherik Accelerator

Lansarea recentă a înscrierilor în programul Spherik Accelerator a atras atenția comunității de business românești și internaționale, proiectul obținând din prima săptămână de la debut susținerea unor jucători importanți din industria IT si nu numai. Astfel, startup-urile selectate în program vor beneficia de servicii în cloud de la Amazon WebServices, software antreprenorial dedicat, de la LaunchPad Central, iar ZeList Monitor și-a oferit gratuit serviciile de monitorizare.

Netograf.ro – noua aplicație pentru testarea vitezei de internet în România

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a prezentat astăzi, în cadrul târgului Internet & Mobile World 2014, Netograf.ro, o aplicație pentru testarea și monitorizarea calității serviciului de internet de către abonații români. Utilizatorii vor putea măsura viteza de transfer a datelor, întârzierea de transfer, variaţia întârzierii de transfer și rata pierderii de pachete prin raport cu cele ofertate de furnizor.

Trei români pe lista celor mai importanți 100 inovatori din Europa Centrală și de Est

Res Publica, în colaborare cu Visegrad Fund, Google și Financial Times au anunțat lista celor 100 de lideri ai inovației din Europa Centrală și de Est. Trei români se regăsesc pe această listă. Ionuț Budișteanu, Paul-Andre Baran și Cristian Botan sunt românii care se regăsesc pe lista finală a proiectului New Europe 100 (NE100).

IT Training Fest, maratonul sesiunilor de training IT hands-on 18-20 Septembrie

In mai puțin de trei zile va avea loc evenimentul IT al anului! IT Training Fest, ajuns deja la cea de a 4-a ediție, reunește peste 9 vendori diferiți și 12 traineri certificați la nivel internațional, în 32 de sesiuni de training IT unice, hands-on.

Creștere cu 57% a fuziunilor şi achiziţiilor din sectorul tehnologiei în trimestrul doi și prefigurarea unui an „record” pentru tranzacţii în 2014

După un prim trimestru extraordinar, valoarea agregată a tranzacţiilor din sectorul tehnologiei a ajuns la 52,4 miliarde USD în al doilea trimestru din 2014, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 57%, se arată în raportul EY – Global technology M&A update: April-June 2014.

Încep înscrierile pentru Google RISE Awards 2015

Google dă startul înscrierilor pentru ediția 2015 a programului RISE Awards, care are ca scop încurajarea tinerilor din învățământul preuniversitar să urmeze o carieră în științele informatice. În cadrul RISE Awards, Google oferă granturi organizațiilor din întreaga lume, pentru a derula programe menite să înlesnească accesul fetelor, minorităților și elevilor cu situații economico-sociale precare, la educația în domeniul științelor informatice.

Europa Centrală şi de Est contribuie la creşterea de patru procente estimată pentru cheltuielile globale cu tehnologia de consum

Cheltuielile globale pentru tehnologia de consum sunt estimate la aproximativ 1,1 trilioane de dolari americani în 2014 Un studiu publicat de Consumer Electronics Association (CEA) în luna iunie arată că Europa Centrală şi de Est joacă un rol semnificativ în creşterea cu patru procente a cheltuielilor globale cu tehnologia de consum, la aproximativ 1,1 trilioane de dolari americani în 2014.

Simplificarea în domeniul IT mărește profiturile companiilor, potrivit unui studiu IDC – Oracle

Un nou studiu realizat de IDC, furnizor global de consultanţă şi cercetare în domeniul IT, arată că mărirea complexităţii soluțiilor informatice micșorează profiturile și reduce capacitatea companiilor de a inova şi de a creşte. Firmele implicate în studiu şi care și-au simplificat soluțiile IT au obținut câştiguri medii anuale suplimentare de 83 milioane dolari.

Segmentul aplicaţiilor mobile a dominat piaţa de fuziuni şi achiziţii din IT în primul trimestru din 2014

Creşteri record s-au înregistrat în sectorul tehnologiei în primul trimestru din 2014 – se arată în studiul EY Global technology M&A update: First Quarter 2014, care au dat un impuls ”extraordinar’ activităţilor de fuziuni şi achiziţii. Raportul evidenţiază şi faptul că schimbările continuă să se accelereze în acest sector iar mizele strategice pe termen lung, în privinţa evoluţiei pieţei de tehnologie, au fost confirmate de finalizarea unei serii de tranzacţii de valoare mare şi a unei mega-tranzacţii.

Cât de repede trebuie să răspundă companiile la solicitările clienților prin telefon sau social media ca să nu îi piardă

Potrivit sondajului anual Global Customer Service Survey, realizat de Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, 69% dintre consumatori sunt de părere că timpul de așteptare acceptabil pentru ca un agent de servicii clienți să preia un apel telefonic este sub 3 minute.