4 din 10 companii medii şi mari au inclus mobilitatea în strategiile IT în 2013, tendinţa se păstrează şi în 2014

Numărul companiilor medii şi mari care au inclus mobilitatea în strategiile anuale de dezvoltare IT s-a dublat anul trecut faţă de 2012, conform unui studiu realizat de Wizrom Software pe baza solicitărilor concrete de aplicaţii primite de la clienţi, companii medii şi mari.

Aproape 1 din 5 români care cumpără online achiziționează de pe tabletă

Procentul persoanelor care cumpără online folosind tableta s-a triplat în ultimul an, 16,9% dintre clienții de pe internet folosind astfel de dispozitive, în timp ce utilizarea telefoanelor inteligente (smartphones) în procesul de achiziție a urcat cu aproape 5 procente până la 19,2%, arată un studiu realizat de compania de cercetare de marketing Daedalus Millward Brown în luna februarie a acestui an.

2014 este anul în care mai mulți români accesează internetul de pe mobil decât de pe un computer – Infografic

61,8% dintre români accesează internetul de pe mobil, în timp ce doar 47,5% îl accesează de pe un computer, potrivit unui infografic realizat de compania de marketing Breeze Mobile. Numărul românilor care accesează Facebook de pe telefonul mobil s-a dublat în ultimul an, mult mai repede decât creșterea numărului utilizatorilor de Facebook în același interval – peste 4,8 milioane utilizatori activi de Facebook pe mobil, ce reprezintă două treimi din utilizatorii români ai rețelei sociale.

Studiu Oracle şi Accenture: directorii financiari devin evanghelişti al tehnologiei

Pentru a determina rolul tehnologiei în finanţele moderne, Oracle şi Accenture au susţinut un studiu global realizat împreuna cu Longitude Research, intitulat “Puterea finanţelor moderne: CFO-ul ca evangelist al tehnologiei.” La studiu au participat 1,275 de directori financiari, executivi de vârf şi de mijloc din organizaţii cu vânzări anuale de peste 250 milioane USD din întreaga lume.

Samsung și UNESCO încep primul parteneriat global

Samsung Electronics și UNESCO anunță primul parteneriat prin care vor oferi acces la o educație mai bună studenților din țările în curs de dezvoltare, prin îmbinarea expertizei UNESCO cu facilitățile și soluțiile oferite de Samsung Smart School. Parteneriatul va susține direct cinci categorii ale UNESCO: Educație, Cultură, Științele Naturii, Științe Sociale și Umane, Comunicare și Informare.

Smartphone-urile sunt soluția rapidă și eficientă pentru necesitatea de informare a utilizatorilor

Trăim într-o lume a informației: peste 52% dintre oameni citesc zilnic știri și informații de actualitate, relevă un nou studiu realizat la nivel mondial privind comportamentul utilizatorilor față de consumul de știri. Studiul efectuat în 10 țări din lume la solicitarea HTC, lider în inovații de tehnologie mobilă, identifică necesitatea constantă a utilizatorilor de a accesa și “consuma” în mod constant știri în porții mici, fapt care determină o creștere a nivelului de informare în societate și o mai bună definire a opiniilor proprii.

Peste 50 de experți, comisari europeni, autorități publice, academicieni și oameni de afaceri vor lua cuvântul la Cluj Innovation Days

Peste 50 de experți interni și internaționali, comisari europeni, autorități publice, academicieniși oameni de afaceri vor lua cuvântul în cadrul celei de-a doua ediții a evenimentului Cluj Innovation Days (CID), organizat de Cluj IT Cluster, săptămâna viitoare, între 20 și 21 martie, la Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca.

Interactive Intelligence lansează un concurs internațional prin care compania câștigătoare va beneficia de un contact center modern

Interactive Intelligence Group Inc. , furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, lansează competiția Customer Experience Makeover: Contact Center Style. Concursul se adresează companiilor din întreaga lume, indiferent de dimensiune, aflate în căutarea unei transformări gratuite a tehnologiilor, echipamentelor și facilităților utilizate în centrele de contact.

Un grup de antreprenori români achiziționează Axigen Messaging, companie a GECAD Group

GECAD Group, investitor în companii tehnologice și din domenii precum eCommerce și cryptocurrencies, anunță vânzarea Axigen Messaging către un grup format din patru antreprenori români cu investiții în industria IT locală. Valoarea tranzacției este confidențială. Dezvoltarea Axigen a început în 2004, cu obiectivul de a furniza o tehnologie de top în domeniul comunicării prin email, atât în România cât și global.

Portalul IMM-urilor se lansează online săptămâna viitoare

Cele peste 500.000 de IMM-uri înregistrate în România au începând de săptămâna viitoare un portal cu 31 de aplicații dedicate, pe care îl pot accesa la adresa http://imm.msinf.ro/. Proiectul intitulat „Dezvoltarea interoperabilității bazelor de date destinate IMM-urilor” a demarat în luna martie 2013 sub coordonarea Ministerului pentru Societatea Informaţională și are o valoare totală eligibilă de 4.229.554,34 lei cu TVA (2.820.839,87 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională; 590.091,05 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional).