IBM introduce procese tehnologice în campanii de marketing

IBM România a organizat primul eveniment dedicat profesioniştilor din marketing din România. Cu această ocazie specialiştii IBM au prezentat detalii despre suita de aplicaţii Unica folosite în marketing-ul antreprenorial, aplicaţiile ce pot ajuta clienţii să conducă o afacere într-un mod mult mai concentrat pe cerinţele clienţilor.

Unica asigură reducerea ciclului de timp al campaniilor, precum şi timpul de lansare pe piaţă, permiţând realizarea de campanii de volum mare.

Prin utilizarea produselor din portofoliul IBM Unica, clienţii pot:
– reduce costurile campaniilor de marketing;
– îmbunătăţi rata de răspuns şi eficienţa afacerii;
– aprofunda relaţia cu clienţii, valoarea duratei acesteia, precum şi loialitatea lor;
– efectua marketing cu canale încrucişate având centralizată decizia.

IBM ajută directorii de marketing să rezolve provocările cu care se confruntă organizaţiile de marketing în prezent. Prin intermediul achiziţionării Unica, IBM ajută la livrarea informaţiilor utile despre consumatori, precum şi rezultatelor măsurabile disponibile pe canalele de vânzări. IBM sprijină investiţiile în servicii de web analytics realizate de clienţii Unica şi Coremetrics prin furnizarea de capabilităţi de web analytics de top pentru companiile de afaceri şi analişti, atât în medii on-premise, cât şi în medii cloud.

IBM furnizează aplicaţii software enterprise şi soluţii de marketing bazate pe cloud computing ce ajută companiile să uşureze şi să automatizeze întregul proces de marketing pentru a crea o experienţă cross-channel consistentă şi pentru a promova loialitatea şi satisfacţia clienţilor.

Peste 1.500 de organizaţii din lume folosesc soluţiile Unica pentru implementarea strategiilor de marketing. Soluţiile Unica de management al marketingului bazate pe mediul cloud integrează şi facilitează toate aspectele procesului de marketing online şi offline. Abordarea interactivă Unica asupra procesului de marketing incorporează soluţii de web analytics, proces decizional centralizat, proces de execuţie cross-channel şi operaţiuni integrate de marketing.
Achiziţia Unica completează recenta achiziţie a Coremetrics, companie ce furnizează servicii de web analytics şi capabilităţi de marketing comportamental, şi a Sterling Commerce, companie ce furnizează capabilităţi cross-channel de vânzare şi implementare. Aceste achiziţii se adaugă la portofoliul IBM de soluţii software create pentru a ajuta companiile să automatizeze, să administreze şi să accelereze procesele de business din departamentele de marketing, vânzări, generare de cerere, organizare şi implementare.
Prin intermediul Unica, IBM achiziţionează soluţii software de marketing bazate pe mediul cloud, ce ajută companiile să uşureze şi să automatizeze procesele de marketing, şi să înţeleagă şi să prezică preferinţele clienţilor. Prin intermediul Unica, IBM va permite clienţilor să dezvolte campanii de comunicare mai relevante şi mai direcţionate, în acelaşi timp, reducând costurile de marketing.
În mediul de business interconectat la nivel global, cunoaşterea cerinţelor clienţilor reprezintă o prioritate de top pentru companiile din toate sectoarele industriale. Dintre companiile cu cele mai mari performanţe la nivel global, 95% apreciază că apropierea de nevoile clienţilor reprezintă o parte importanta în atingerea scopurilor de business, conform unui studiu IBM, ce a inclus 1.500 de directori executivi. Pentru a îndeplini această prioritate, companiile trebuie să înţeleagă comportamentul şi preferinţele clienţilor, pe care le pot folosi astfel încât să creeze campanii de comunicare şi experienţe mai eficiente şi mai relevante pentru clienţi.
Unica a ajutat peste 1.500 de organizaţii la nivel global să analizeze preferinţele şi tendinţele clienţilor, să anticipeze cerinţele de cumpărare ale clienţilor şi să evalueze şi să măsoare campanii de marketing cross-channel. Printre clienţii Unica se numără lideri din industrie precum Best Buy, eBay, ING, Grupul de Hoteluri InterContinental, Monster şi US Cellular.
Împreună cu aplicaţiile software IBM Websphere Commerce, achiziţiile Sterling Commerce, Coremetrics şi Unica îmbunătăţesc abilitatea de a oferi tehnologii necesare organizaţiilor de marketing pentru a uşura, automatiza şi optimiza procesele de business critice. Printre aceste procese se numără generarea cererii, automatizarea proceselor de vânzări, procesarea comenzilor şi analizarea acestora.
În martie 2011, IBM a lansat noi aplicaţii software bazate pe modelul cloud create pentru a ajuta directorii de marketing să obţină informaţii utile în timp real din volumul de date disponibil pe canalele social media. Noile aplicaţii software extind capabilităţile de business analytics permiţând companiilor să dezvolte mai rapid programe de marketing mai direcţionate în social media, programe ce sprijină prezenţa online a brandurilor prin intermediul unui model de livrare cloud.

Suita IBM Unica Pivotal Veracity Email Optimization analizează link-urile trimise în mesajele de tip email pe platformele de reţele sociale, permiţând directorilor de marketing să beneficieze de oportunităţile prezentate de toate canalele disponibile.

SURSA: Computerworld

Etichete: