Facebrands PRO: Noi indicatori de performanţă pe Facebook

Companiile care derulează activităţi de marketing pe Facebook au începând de ieri la dispoziţie indicatori şi instrumente noi, care arată loialitatea fanilor activi, impactul social al link-urilor şi site-urilor folosite în campanii online şi au totodată posibilitatea de a exporta în formate standard graficele şi tabelele analizelor Facebrands PRO.

Indicatorul de loialitate al fanilor activi (engaged) arată cât de des revin aceştia şi interacţionează cu o anumită pagină, în comparaţie cu alte pagini sau cu media pe categorie. Acest indicator se alătură celor peste 30 de indicatori de engagement şi activitate pe care Facebrands PRO îi analizează pentru peste 14.500 de pagini din România, indicatori disponibili în varianta PRO a serviciului Facebrands.

Categoriile cu cea mai ridicată rată de engagement în ultimele 30 de zile sunt „Familie & Copii”, „Reviste”, „Ştiri locale”, „Comunităţi” şi „Afaceri locale”. Utilizatorii Facebrands PRO pot vedea aceste rate de engagement pentru fiecare categorie şi pot compara performanţa propriilor pagini cu acestea.

Impactul social al link-urilor (Link Stats) este un indicator opţional, parte din secţiunea de Tools a serviciului FacebrandsPRO, alături de informaţiile din secţiunea Intelligence despre ad-urile rulate în fiecare categorie, tab-urile folosite şi studii de caz pentru campaniile complexe. Orice utilizator Facebrands PRO poate folosi Link Stats pentru a vedea cum s-a răspândit un link pe Facebook (share-uri, like-uri comment-uri), fie un link propriu, fie unul al concurenţei.

Mai mult, principalele site-uri şi bloguri sunt deja urmărite prin modulul Publisher Tracker, parte din secţiunea de Tools a serviciului FacebrandsPRO, care arată cele mai interactive articole şi site-uri/bloguri pe Facebook. Prin modulul Publisher Tracker, proprietarii de site-uri/bloguri pot vedea performanţa socială a acestora în fiecare categorie, iar advertiserii pot compara şi acest indicator pentru site-urile/blogurile pe care le folosesc, sau pot obţine insight-uri despre interesele şi comportamentul utilizatorilor români de facebook faţă de aceste elemente de conţinut.

Conform serviciului de analiză Facebrands.ro, în acest moment sunt 3,8 utilizatori de Facebook în România (3.847.600) din care aproape 90% (89,69%) şi-au declarat oraşul de reşedinţă. Facebrands.ro monitorizează acum peste 14.500 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii [companii, ONG-uri etc.], arătând creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.

SURSA: Agora
Etichete: