TeCOMM: Afla cum sa pastrezi loialitatea clientilor din mediul online

Romania este una dintre tarile din Europa de Est cu cea mai rapida dezvoltare a comertului online, alaturi de tari precum Polonia, Slovacia sau Cehia.

Pentru a anticipa evolutia ecommerce-ului trebuie sa urmarim ceea ce se implementeaza in afara tarii si sa experimentam cele mai noi tactici de promovare, nu doar pentru vanzari mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare catre client si loializarea acestuia.

In cadrul conferintei de comert online TeCOMM Bucuresti din 7 și 8 mai, Crowne Plaza, Maciej Wyszynski (PL), va vorbi despre elementele care duc la pierderea loialitatii clientilor din mediul online, dar si despre cum pot fi pastrati cei mai buni clienti.

Maciej este directorul general pe Europa Centrala si de Est in cadrul Sociomantic Labs, fiind responsabil pentru strategia regionala, dar si pe strategia de vanzari si dezvoltare, cat și supravegherea relatiilor cu clientii. La CV-ul lui Maciej se regasesc ani de experienta in eBay iar apoi manager la Sociomantic pe Polonia.

Comertul electronic creste considerabil de la an la an, motiv pentru care este esential ca magazinele online sa ramana in fruntea competitiei pe domeniul de activitate si sa evite greselile comune la nivel de optimizare. Tot in cadrul TeCOMM Bucuresti, Russell Sutton(UK) va aduce informatii valoroase de pe una dintre cele mai mari piete de e-commerce din Europa. Russell este managerul ConversionWorks, o academie specializata in a ajuta magazinele online sa isi masoare si sa isi imbunatateasca performanta site-urilor folosind website analytics. ConversionWorks este una dintre putinele agentii din Marea Britanie care este recunoscuta de Google, drept expert in domeniu, Russell lucrand in prezent cu companii precum Eurotunnel, Mizuno, Guinness, Radisson Edwardian si Dulux, pe ale caror echipe le ajuta sa isi masoare mai bine si sa isi imbunatateasca performanta site-urilor.

In cadrul TeCOMM Bucuresti, Russell Sutton va vorbi despre Tag Management Systems, despre importanta lor si cum acestea influenteaza conversiile unui magazin online.

Cel mai mare magazin online de fashion din Rusia, LaModa (prezent in 4 tari cu peste 1300 de angajati) va fi reprezentat in cadrul TeCOMM, de catre fondatorul si managing director al acestuia, Florian Jansen. Florian  va prezenta un studiu de caz bazat pe succesul magazinului LaModa.

TeCOMM are loc in capitala in perioada 7-8 mai 2015 la Hotel Crowne Plaza. Sub cupola TeCOMM stau inca 2 evenimente de profil care ofera workshopuri nisate: RoMagento si MarkDay.

In cadrul TeCOMM, invitatii (proprietari de magazine online sau specialisti pe ecommerce) vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi magazine online care au atins succesul.

Prima zi, 7 mai: Conferinta generala si RoMagento

Ziua 2, 8 Mai: Workshopuri si Markday

Prima zi de conferinta este dedicata dezbaterilor si prezentarilor, iar in paralel va alea loc  RoMagento.

RoMagento este un eveniment dedicat developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento. Scopul acestei conferinte este de a permite dezvoltatorilor si furnizorilor de a se intalni si a obtine cele mai recente insight-uri pe acest segment.

A 2-a zi de conferinta este dedicata workshopurilor si studiilor de caz, 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialiștilor  in marketing digital in cadrul MarkDay.

 Inscrierile la TeCOMM  se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde gasiti lista speakerilor confirmati  si agenda completa a fiecarei zile. Puteti achizitiona un bilet la pret redus, daca va inscrieti din timp!

Etichete: ,