Evenimentul Craiova Business Days – cea mai mare oportunitate de networking şi afaceri pentru mediul de business locals

Evenimentul de afaceri Craiova Business Days, desfăşurat în perioada 3-4 iulie în incinta Facultăţii de Drept şi Ştiinţe Administrative Craiova, reprezintă cea mai importantă oportunitate de networking şi afaceri pentru mediul de business local.

“La  ediţia cu numărul 11 Business Days, din Craiova, vom fi focusaţi pe aducerea oportunităţilor de business networking la un alt nivel, încurajaţi şi de declaraţiile participanţilor de la Oradea Business Days. În proporţie de peste 60%, aceştia au estimat la peste 10.000 lei nivelul afacerilor generate în urma întâlnirilor din cadrul sesiunilor de business networking, iar peste 33% au apreciat că nivelul afacerilor ce pot rezulta în urma participării în mod activ la un astfel de eveniment este de peste 100.000 de lei”, arată Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

“Imaginaţi-vă ce se poate întâmpla pe termen lung în urma unui eveniment Business Days la care participă peste 500 de oameni de afaceri. Vă încurajăm pe toţi cei care doriţi să extindeţi afacerile şi în zona Olteniei sau în partea de sud a ţării, să vă rezervaţi un loc în agenda voastră, în perioada 3-4 iulie 2013, la cel mai important eveniment de business al anului din Craiova. Fie că veniţi din perspectiva de parteneri, fie că veniţi din postura de simplu participant, oportunităţile pe care vi le poate genera evenimentul Craiova Business Days vor merita investiţia de timp şi efort,” adaugă Laszlo Pacso.

 În cadrul evenimentului Craiova Business Days vor exista mai multe tipuri de sesiuni interactive de business networking:

1. Sesiuni de networking de tipul microîntâlniri  – Se desfăşoară între 50 de oameni de afaceri atent selectionaţi din lista de intenţie. Fiecare participant care bifează opţiunea „doresc să particip la o sesiune de Business Networking” va fi înscris în mod automat pe această listă de intenţie. Pot participa la sesiunile de microîntâlniri doar cei care au ales tipul de acces BASIC sau PREMIUM.

2. Business networking de tip OPEN  Oferă posibilitatea de participare pentru un număr oricât de mare de persoane (maxim 144 de oameni de afaceri pentru o sală de networking, dar se pot organiza sesiuni în mai multe săli dacă numărul celor participanţi este mai mare), însemnând că o persoană poate cunoaşte minim 36 de persoane.

3. Cină specială de VIP Networking – pentru elita mediului de afaceri, key note speakeri şi top manageri, selecţionaţi pentru a facilita interacţiuni între persoane aflate pe acelaşi nivel ierarhic, într-un mediu informal. Participarea la astfel de sesiuni de networking este posibilă pe bază de invitaţie din partea echipei de organizare sau prin tichetul de acces de tipul VIP.

4. Sesiuni de networking de tipul matchmaking – acest tip de business networking combină cu succes facilităţile oferite de un instrument online cu avantajele unor întâlniri faţă în faţă. Acesta le ofera speakerilor, partenerilor şi participanţilor maximizarea beneficiilor participării la eveniment prin posibilitatea de a stabili întâlniri cu oricine din lista de participanţi, pe baza unor criterii de matchmaking, într-un loc special amenajat pentru astfel de întâlniri.

Aplicaţia online Meet Me permite accesul (în versiunea sa PREMIUM) la toată baza de date a participanţilor şi are funcţii de sortare şi căutare după 4 criterii: domeniul de activitate, funcţia, compania şi nume. Aplicaţia poate fi folosită fie pentru schimb virtual de cărţi de vizită, fie pentru generarea unor întâlniri în zona specială de business networking creată la locul de desfăşurare a evenimentului, care poate găzdui simultan 10 întâlniri de afaceri. Cu ocazia evenimentului Oradea Business Days, desfăşurat în perioada 3-4 aprilie 2013, aplicaţia a fost utilizată de peste 25% din participanţi pentru schimb de cărţi de vizită virtuale şi de mai mult de 14% pentru setarea de întâlniri virtuale.

Ediţia Craiova Business Days va oferi, în premieră pentru proiectele Business Days, un spaţiu special în zona expo, dedicat companiilor interesate să le prezinte studenţilor din Craiova  programele lor de internship. Cu sprijinul Universităţii din Craiova, coorganizator al evenimentului, şi al asociaţiilor studenţeşti partenere, vor fi atraşi să participe la eveniment studenţii interesaţi să aplice la aceste programe.

Înscrierile la eveniment se pot face până marţi, 2 iulie, ora 16.00, la adresa http://craiova.businessdays.ro/.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Marius Ghenea, Dragoş Anastasiu, Sergiu Neguţ, Bogdan Olteanu, Rob Ardley, Mihai Marcu, Maria Dima, Gabriel Vlăduţ, Sorin Găvănescu, Vlad Fiscutean, Dan Claudiu Onişor, Marius Ştefan, Felix Daniliuc, Valentin Tucă, Voicu Oprean, Florin Câmpeanu, Adrian Florea, Bogdan Comănescu, Octavian Pantiş, Diana Viţan, Sorina Bradea, Mihai Stănescu, Eusebiu Burcaş, Andy Szekely, Andrei Pitiş. Lista completă şi mai multe detalii despre speakeri, program, precum şi modalităţile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului: craiova.businessdays.ro.