Blog


Evenimente How to Web în Timişoara şi Cluj – 8 şi 9 oct

Aşa cum vă anunţam, ANIS este partener al How to Web cea mai importantă conferinţă dedicată domeniului online din Sud-Estul Europei, care va avea loc la Bucureşti pe 3 si 4 noiembrie, la Hotel Intercontinental. Echipa How to Web participă week-endul acesta la 2 evenimente de prezentare şi promovare How to Web în Timişoara şi Cluj.

Joia asta, 29 aprilie, la un Ceai Incubat / Incubatorul de Afaceri Software Timişoara

Profit de o deplasare la Timişoara şi dau curs invitaţiei lui Radu Ticiu, Directorul Incubatorul de Afaceri Software Timişoara de a participa la întâlnirea lunară a comunităţii locale, sub numele de „Ceaiul Incubat”. Se întâmplă joi, 29 aprilie, de la 6 seara, în Bd.

Campanie de colectare şi recondiţionare a echipamentelor IT&C

Ateliere fără Frontiere, ONG non-profit de inserţie socio-profesională, a înfiinţat un atelier de economie socială şi solidară în cadrul căruia testează şi reconditionează echipamente IT&C preluate de la companii. Beneficiile proiectului Ateliere fără Frontiere: Colectarea gratuită a echipamentelor IT&C uzate din cadrul companiilor; Eliberarea spaţiului de depozitare; Promovarea responsabilităţii sociale în comunitate, prin susţinerea unui proiect valoros de dezvoltare durabilă cu utilitate practică pentru comunitate; Reducerea risipei şi a decalajului digital în România: echipamentul informatic recondiţionat ajunge acolo unde este nevoie, prin donaţii la ONG-uri sau vânzare prin TAP persoanelor cu posibilităţi modeste; Garanţia că echipamentele IT&C uzate sunt recondiţionate sau reciclate în conformitate cu normele europene; Toate informaţiile de pe hard- diskuri sunt şterse în totalitate cu soft-ul Blancco.

Situl ANIS are o nouă identitate

Lansăm astăzi o noua înfăţişare a sitului ANIS. Cu atât mai mult cu cât era pe lista noastră de obiective de ceva vreme, iar situl vechi a rezistat mai bine de 5 ani, îmi place să cred că este o realizare importantă. Sper ca noua formulă să ne ajute la o mai buna organizare a informaţiei şi o mai bună intearcţiune, în primul rând cu membrii asociaţiei, dar şi cu alte categorii de vizitatori. Mai sunt încă mici retusuri de făcut şi informaţii de organizat, ca în orice casă nouă, dar sperăm că în scurt timp le vom rezolva pe toate.

Ghidul organizatorului de evenimente (5.1): Checklist/ Promovare si comunicare

Incepem astazi un nou capitol mare din lista de taskuri legate de organizarea evenimentelor: Promovare si comunicare.

Ghidul organizatorului de evenimente (4.3): Checklist/ Gestionarea Audientei

Gestionarea audientei este unul dintre cele mai dificile component ale organizarii de evenimente – este greu de atins si in acelasi timp este un criteriu de succes important si critic.

Ghidul organizatorului de evenimente (4.2): Checklist/ Gestionarea speakerilor

Daca ne-am facut temele de la inceput, avem o lista de vorbitori semnificativi si reprezentativi pentru subiectul evenimentului.

Ghidul organizatorului de evenimente (4.1): Checklist/ Logistica evenimentului

Dupa ce am discutat si decis detaliile legate de eveniment, ne putem apuca de treaba – respectiv sa organizam evenimentul efectiv.

Ghidul organizatorului de evenimente (3): Checklist/ Conceptul

In postul de saptamana trecuta am scris despre echipa de organizare, care este intr-un fel T0 in procesul de organizare, fiindca, asa cum spuneam, este implicata in toate celelalte componente si le controleaza.

Ghidul organizatorului de evenimente (2): Checklist/ Echipa

Spuneam in prima partea a acestei noi serii despre cel mai important element in organizarea evenimentelor: Checklist-ul (lista de bife ?).