Ghid de achiziții software pentru instituțiile publice

Echipa formată din reprezentanţi ai Cancelariei Prim-ministrului (CPM), Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) şi ai Asociaţiei Patronale a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) au coordonat realizarea primului ghid de achiziţii software din România.

Ca urmare a adoptării noii legislaţii în materie de achiziţii publice, precum şi a nevoii imediate de a dinamiza digitalizarea la nivelul sectorului public într-o manieră sustenabilă, ANIS, cu sprijinul CPM si ANAP au pus bazele unui ghid de achiziţii software, care să ofere repere celor angrenaţi în activitatea de achiziţie.

Ghidul va fi un document deschis care poate fi accesat de orice persoană implicată în procese de achiziţii, atât din zona publică, cât şi din zona privată, el fiind document care va fi supus permanent actualizărilor, atât la nivel legislativ, cât şi tehnologic. Totodată, principiile care stau la baza lui pot fi extrapolate şi în zone conexe.

Ghidul poate fi descărcat aici impreuna cu Formularul de evaluare pret.