Wizrom: adoptarea modelului SaaS a dublat rata de creştere a numărului de clienţi în T1

Wizrom Software este primul furnizor de soluţii software şi servicii din România care a adoptat modelul de licenţiere SaaS (Software as a Service) pentru toate soluţiile implementate, pentru noii clienţi, de la începutul acestui an. Rezultatele imediate sunt un flux de numerar confortabil pe termen lung şi o rată dublă de creştere a numărului de clienţi. 

Adrian Bodomoiu Wizrom 3small„La finele anului trecut am luat o decizie strategică în sprijinul clienţilor noştri, ţinând cont de nevoia acestora, pe de o parte, de a-şi eficientiza operaţiunile cu ajutorul soluţiilor noastre, şi pe de altă parte, de a investi în tehnologie păstrându-şi un flux de numerar confortabil. În plus, după o anumită perioadă de timp, clientul poate să ajusteze numărul de licenţe utilizate, spre deosebire de achiziţia tradiţională de licenţe când, odată cumpărate, acestea sunt plătite chiar dacă nu mai sunt utilizate. Astfel, modelul SaaS asigură plata a doar ceea ce se foloseşte”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.

Wizrom a adoptat modelul de licenţiere SaaS înca din 2011, înregistrând un răspuns pozitiv din partea unui număr în creştere de clienţi, astfel încât odată cu intrarea în anul 2013, l-a instituit ca standard pentru toate noile contracte. De la începutul anului şi în continuare, noii clienţi ai Wizrom pot  adopta soluţiile noastre fără a mai fi nevoie de investiţii masive iniţiale, ceea ce constituie un avantaj pentru orice companie, în condiţiile economice actuale.

„Spuneam la începutul anului că principalele tendinţe pe 2013 sunt optimizarea costurilor operaţionale ale companiilor inclusiv prin adoptarea de soluţii software, implementările în creştere de aplicaţii de tip Warehouse Management Software, respectiv procesul de înlocuire a vechilor aplicaţii ERP cu unele noi, mai bune, mai puternice, la costuri totale de deţinere mai bune. Wizrom este în această tendinţă, oferind clienţilor săi toate acestea şi în plus, avantajul de a face investiţia eşalonat, în timp”, a explicat Adrian Bodomoiu.

Astfel, Wizrom a semnat în cursul primului trimestru cu 74 de noi clienţi, un număr în creştere cu 14% faţă de T1 2012 – ceea ce reprezintă o rată dublă de creştere faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut, care a fost de aproape 7% faţă de T1 2011, datorită adoptării SaaS.

„Ne-am asigurat şi nouă şi clienţilor noştri un flux de numerar excelent, pe termen lung, livrând în acelaşi timp soluţiile complete cerute. Astfel, chiar dacă am terminat primul trimestru la acelaşi nivel cu perioadă similară a anului trecut, avem în faţă o perioadă mult mai confortabilă din punct de vedere al veniturilor. Wizrom este alături de clienţii săi şi înţelege perfect constrângerile economice ale momentului, oferind cea mai flexibilă soluţie financiară de achiziţie a aplicaţiilor software de pe piaţa din România”, a declarat directorul general al Wizrom.

Wizrom avea la 31 martie 2013 un număr de 3.620 de clienţi, înregistrând venituri de 1,6 milioane de euro în primul trimestru al anului.

SURSA: Wizrom

Etichete: