Un român în poziția de General Manager al Thomsons Online Benefits Cluj-Napoca

Thomsons Online Benefits, unul dintre liderii globali de pe piața furnizorilor de software pentru pachete de beneficii destinate angajaților, l-a numit pe Andrei Pantelimon, în vârstă de 35 de ani, General Manager al biroului din Cluj-Napoca, aflat în plină dezvoltare. Andrei Pantelimon este al 100-lea angajat al Thomsons în Cluj și se alătură echipei în acest rol de leadership pentru a continua expansiunea Thomsons în regiune.

Biroul din Cluj-Napoca reprezintă o parte importantă a strategiei globale Thomsons, astfel că noul General Manager se va alătura, de asemenea, echipei globale de management. Pe lângă coordonarea operațiunilor din Cluj-Napoca, Andrei Pantelimon va avea o contribuție și în conturarea și implementarea strategiei de grup.

Michael Whitfield, Chief Executive Officer al Thomsons, a declarat: „De când am deschis biroul din România, în 2012, am fost foarte încântați de modul în care clujenii au primit Thomsons, și în care au contribuit cu experiența, cunoștințele și profesionalismul lor la afacerea noastră. Acum, când avem deja 100 oameni în Cluj, avem nevoie de management local pentru conducerea operațiunilor de aici și pentru a ne continua expansiunea.”

„Este natural ca odată cu această expansiune, să ne întărim echipa locală cu un nou lider. Numirea lui Andrei demonstrează angajamentul pe care ni l-am luat față de locuitorii din Cluj-Napoca, precum și poziția de angajator de top în domeniul tehnologiei în România – suntem aici pe termen lung și ne propunem să ne continuăm creșterea”, a adăugat Whitfield.

Andrei Pantelimon, General Manager al Thomsons Cluj-Napoca: „Sunt încântat să mă alătur uneia dintre cele mai de succes companii globale care creează software pentru beneficii destinate angajaților. Îmi doresc foarte mult, ca împreună cu echipa din Cluj, să devenim cel mai puternic birou dintre cele patru pe care Thomsons le deține în toată lumea. Am urmărit cu interes evoluția Thomsons de la an la an și am devenit conștient că Thomsons are un avantaj competitiv local: este o companie din domeniul  tehnologiei ce investește în egală măsură și în oameni, și în tehnologia Darwin, care stă la baza business-ului. De asemenea, mă bucură faptul că Thomsons Academy are sediul în Cluj. Acest lucru arată angajamentul și încrederea Thomsons în echipa din România în a dezvolta talente globale. Aștept cu nerăbdare să îmi aduc contribuția, alături de echipa locală, la dezvoltarea Thomsons.”

„Thomsons angajează oameni deosebiți peste tot în lume, iar angajații noștri din Cluj confirmă această regulă. Când am decis să angajăm un General Manager care să conducă, pentru prima dată, biroul din Cluj, ne-am asigurat că alegem un lider care nu doar că are experiență locală, dar este, de asemenea, plin de pasiune, energie și are puterea să inspire și să dezvolte echipa Thomsons din România către performanță. Am găsit în Andrei toate aceste calități și chiar mai mult, un profesionist riguros, care demonstrează deja că are valorile unui om Thomsons. Suntem foarte entuziasmați că Andrei ni se alătură într-un moment atât de important al dezvoltării noastre”, a mai declarat Michael Whitfield, Chief Executive Officer Thomsons Online Benefits.

Andrei Pantelimon lucrează de 15 ani în domeniul tehnologic dintre care, ultimii zece ani au fost în cadrul Endava, unde a pus bazele diviziei Managed Services în Europa Centrală și de Est și a coordonat activitatea a peste 150 de persoane în opt centre, atât în România, Moldova și Macedonia, cât și în Marea Britanie (Londra și Glasgow).

Printre responsabilitățile în noua poziție de General Manager al Thomsons în Cluj-Napoca, pe care Andrei Pantelimon o va ocupa începând cu data de 7 iulie 2014, se vor număra dezvoltarea strategiei locale și implementarea ei alături de echipa din Cluj, asigurându-se că investiția strategică a companiei în România aduce cele mai bune rezultate.

Biroul Thomsons din Cluj-Napoca a continuat angajările cu încă 30 de persoane de la începutul anului. Odată cu numirea lui Andrei Pantelimon ca General Manager, Thomsons a ajuns la 100 de angajați în biroul din Cluj, care a contribuit în 2013 la creșterea cu 12% a cifrei de afaceri, precum și la creșterea cu 19% a profitului Thomsons Online Benefits față de anul precedent. Compania a inaugurat, în iulie 2013, centrul său global de pregătire în Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley.

SURSA: ComputerWorld