Romanian Software participă la concursul Business Wall of Fame

Romanian Software, lider de piață pe segmentul dezvoltării și implementării de soluții sofware în domeniul resurselor umane, participă anul acesta la competiția internațională a celor mai bune aplicații, Business Wall of Fame. Concursul susținut de Romtelecom își propune să promoveze aplicațiile de business inovatoare pentru companiile mici și mijlocii, dar implică în același timp și comunitatea de business, care este invitată să voteze aplicația favorită. Astfel, cei care devin suporteri ai aplicațiilor pot câștiga o campanie de promovare pentru compania lor în valoare de 10.000 euro.

Voturile primite pe pagina web a competiției Wallofbusiness vor califica primele 10 aplicații în finală, aplicația câștigătoare fiind desemnată de juriul organizatorului. Aceasta va beneficia de o campanie de marketing derulată de Romtelecom Business Solutions în valoare de 30.000 euro.

Romanian Software a înscris în competiție două aplicații: Human Resources Planning și Calculatorul de Venituri.

Human Resources Planning este o platformă care automatizează toate procesele de resurse umane din companii: calcul salarial, management al personalului și documentelor, management al timpului, evaluare, training, recrutare. Platforma Human Resources Planning este dezvoltată în Cloud și poate fi accesată de la distanță, având avantajul de a reuni într-o bază de date comună toate informațiile și procesele necesare practicilor de resurse umane, fiind și un instrument facil de comunicare în cadrul companiei. O prezentare video a aplicației poate fi vizualizată aici.

„Romanian Software activează de peste 12 ani pe piață din România, iar în momentul de față această aplicație este cel mai utilizat tool de gestiune a proceselor de resurse umane, ce compilează datele a peste 100.000 salariați. Ne dorim să o poziționăm drept cea mai cunoscută aplicație software pentru companii, cu ajutorul căreia practicienii de HR să poată investi timp în elaborarea de strategii de atragere, reținere și motivare a talentelor din companie. Totodată poate ca unul dintre motivele pentru care aplicația este deja folosită și cunoscută de multe companii, este acela că noi nu livrăm doar o soluție standard, ci servicii customizate cu acuratețe și la timp, care să poata fi adaptate nevoilor fiecărui business în parte”, a explicat Victor Dragomirescu, CEO al Romanian Software.

Cea de-a doua aplicație, Calculatorul de Venituri, ajută managerii să adopte rapid decizii privind bugetele, prin calculații și analize comparative ale costurilor fiscale cu salariații și colaboratorii săi, în funcție de structura lor de remunerare (salarii, PFA, drepturi de autor, convenții civile). Calculatorul de venituri asigură conformitatea cu prevederile legale în vigoare, afișeaza formulele utilizate și permite transmiterea pe email a calculațiilor. Această aplicație poate fi accesată web, pe smartphone sau tabletă. O demonstrație a ușurinței în utilizare a aplicației poate fi vizualizată aici.

SURSA: ComputerWorld