Oracle lansează noi soluţii pentru companiile de utilităţi

Oracle a anunţat disponibilitatea soluţiilor Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.1 şi Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics, care ajută companiile de utilităţi să îmbunătăţească eficienţa asistenţei pe teren, serviciile pentru clienţi şi fiabilitatea sistemului.  

Noile îmbunătăţiri din Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.1 le oferă companiilor de utilităţi opţiuni flexibile de planificare, reducând în acelaşi timp costurile. De exemplu, companiile de utilităţi pot automatiza procesul de analiză a costurilor la alegerea dintre mai multe echipe, orare şi trasee, ajutând dispecerii să se asigure că activităţile din teren satisfac obiectivele legate de cost al utilităţilor, de pregătire a personalului şi de satisfacere a nevoilor clienţilor. În plus, aplicaţia le permite companiilor de utilităţi să includă schimburi „de rezervă” (disponibile în timpul vacanţelor şi al situaţiilor de urgenţă, spre exemplu) în procedurile normale de planificare. Mai mult, soluţia le permite companiilor de utilităţi să planifice activităţi complexe, cum ar fi ordine de lucru cu multiple sarcini de îndeplinit de mai multe echipe pentru a completa serviciile cât de rapid şi de precis se poate.    

De asemenea, soluţia permite companiilor de utilităţi să profite de instrumentele avansate de colaborare. De exemplu, tehnicienii din teren pot accesa aplicaţia pe dispozitivele lor mobile pentru a captura conţinut digital cum ar fi imagini ale echipamentelor deteriorate sau un clip audio cu un motor care scoate un sunet ciudat. Tehnicienii pot ataşa clipuri relevante la intrările din jurnalul de activitate pentru vizualizare şi analiză ulterioare. În plus, tehnicienii pot folosi atât dispozitive Windows Mobile, cât şi Android, având conţinut criptat sau necriptat.    
   
Companiile de utilităţi pot reduce costurile proceselor de business printr-o integrare a proceselor de business suportate de furnizor cu Oracle Utilities Customer Care and Billing şi Oracle Utilities Work and Asset Management.
       
În plus, soluţia suportă Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics. Acest produs nou de business intelligence ajută companiile de utilităţi să determine, de exemplu, eficienţa organizării asistenţei pe teren în completarea activităţilor, cea mai bună modalitate de a realoca resurse pe baza încărcării cu activitate şi conformitatea cu standardele cu privire la timpul de răspuns în caz de urgenţă.    
Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics este conceput pe platforma de top în domeniu Oracle Business Intelligence Enterprise Edition (OBIEE).  

„În prezent, ne concentrăm pe optimizarea serviciilor pentru clienţi, controlul costurilor şi asigurarea unui loc de muncă sigur şi a unei reţele fiabile. Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.1 şi Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics le oferă companiilor de utilităţi instrumentele de care au nevoie pentru a echilibra dinamica mobilizării, delegării şi monitorizării forţei de muncă angrenată în activitatea de asistenţă pe teren – îmbunătăţind eficienţa operaţională şi a serviciilor şi maximizând satisfacţia clienţilor”, a declarat Rodger Smith, Senior Vice President şi General Manager, Oracle Utilities.

Sursa: Oracle Romania