Oracle extinde capabilităţile soluţiilor moderne de HR în Cloud, cu noi update-uri la Oracle HCM Cloud

Descoperirea, “creşterea” şi păstrarea oamenilor talentaţi este o provocare esenţială pentru organizaţii în actualul mediu hiper-competitiv de afaceri. Pentru a răspunde acestei provocări şi pentru a ajuta companiile să-şi alinieze resursele profesionale cu nevoile de business, Oracle lansează mai multe update-uri importante pentru soluţiile sale cloud de optimizare şi administrare a resurselor umane. Cu ajutorul celei mai noi versiuni a Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud, care include Oracle Global HR Cloud şi Oracle Talent Management Cloud, organizaţiile ating noi niveluri de implicare, productivitate şi eficienţă, printr-o abordare mult mai profundă a capitalului uman.
Pentru a ajuta organizaţiile să îşi maximizeze potenţialul talentului global de care beneficiază, Oracle a lansat un update la Oracle HCM Cloud, disponibil clienţilor în Oracle Cloud, ca parte a Ediţiei (Release) 8.
Cu peste 200 de noi inovaţii, inclusiv o soluţie integrată de administrare a timpului şi a prezenţei, modelare digitală a forţei de muncă, suport adiţional global pentru plăţi şi pentru noi limbi, Oracle continuă să ofere soluţii care abordează cele mai importante priorităţi de HR pentru companii.
Oracle a anunţat aceste update-uri la Oracle HCM World, un nou eveniment la care executivi din HR învaţă şi discută despre modalităţi de extindere a oportunităţilor strategice de business aflate la intersecţia dintre HR, management al talentelor şi tehnologie.

HR modern în Cloud
Un sistem HR complet şi global, Oracle HCM Cloud le permite companiilor să:
o    maximizeze productivitatea: o aplicaţie completă de administrare a timpului care automatizează evidenţa orelor şi a prezenţei le permite organizaţiilor să îşi alinieze timpii de lucru cu priorităţile de business.
o    optimizeze resursele: o funcţionalitate de modelare care le permite organizaţiilor să testeze schimbări la scară mare pentru a înţelege impactul costurilor, al numărului de angajaţi şi a diverselor niveluri de ocupare a locurilor libere.
o    administreze o forţă de muncă globală: cea mai recentă versiune a Oracle HCM Cloud include suport pentru evidenţă salarială pentru Canada. Oracle HCM Cloud suportă acum 14 localizări care întrunesc toate standardele, 34 de limbi şi este folosit în 180 de ţări.
•    Folosind puterea şi noile capabilităţi ale reţelelor sociale, companiile pot să:
o    identifice mai bine resursele interne de talent: integrarea mai bună între Oracle Social Sourcing Cloud şi secţiunea internă de administrare a carierei oferită de Oracle Recruiting Cloud asigură o mobilitate internă mai mare.
o    convertească mai multe indicii oferite de reţelele sociale: prin folosirea unor anunţuri de angajare mobile, mai atrăgătoare pe pagini web ale Oracle Social Sourcing Cloud, organizaţiile pot atrage mai repede trafic prin referinţe şi prin reţelele sociale.
Cu o abordare bazată pe talent, prin Oracle Talent Management Cloud, organizaţiile pot să:
o    alinieze mai bine recrutarea şi activităţile principale de HR: interoperabilitatea fluentă şi maparea standardizată a datelor între Oracle Global HR Cloud şi Oracle Talent Management Cloud, ceea ce creează noi niveluri de eficienţă în procesele HR.
o    accelereze procesul de recrutare.
o    eficientizeze administrarea performanţei: instrumentele de administrare a performanţei, inclusiv panourile de control, administrare a email-urilor şi listelor de planificare a succesiunii, îi ajută pe angajaţi şi pe manageri să-şi prioritizeze dezvoltarea talentelor şi evoluţia carierei.

“Noile update-uri la Oracle HCM Cloud le permit organizaţiilor să aibă o abordare mai strategică a resurselor umane şi să administreze mai bine talentul,” a declarat Gretchen Alarcon, vice preşedinte Oracle HCM Strategy.
“Pentru mine şi probabil pentru toţi angajatorii, o reprezentare vizuală a rezultatelor este de mare ajutor, a declarat Colleen Geyer, senior recruiter, Cengage Learning. “Noul My Dashboard este un mod deosebit de a consolida informaţia la un nivel mai înalt şi de a simplifica depistarea zonelor cu probleme.”

SURSA: Agora

Etichete: