Cloud computing: avantaje pentru managementul documentelor

SIVADOC Project:Cloud este cea mai nouă soluție în cloud dezvoltată de liderul caselor româneşti de software, SIVECO Romania. Avantajul principal al SIVADOC Project:Cloud constă în stocarea documentelor pe serverul furnizorului de servicii cloud, și nu local pe calculatoarele companiei, oferind utilizatorilor acces la documente importante oricând și din orice locație. Managementul documentelor și al fluxurilor de lucru este un proces complex, de aceea companiile au nevoie de suport informatic, precum SIVADOC Project:Cloud pentru acces rapid și securizat la informații actualizate.

Investiții „0” pentru infrastructură hardware și achiziționarea de licențe software este probabil cel mai important beneficiu al soluției în cloud. La acestea se adaugă și reducerea costurilor cu specialiștii IT care se ocupă de instalarea, suportul și mentenanța sistemelor. Toate acestea devin responsabilitatea furnizorului de servicii cloud, ceea ce reduce semnificativ costurile operaționale. SIVADOC Project:Cloud crește eficiența la nivel de organizație și oferă instrumente pentru scanarea, stocarea, căutarea avansată și partajarea documentelor importante.

Soluția în cloud funcționează asemenea soluției locale. Astfel, fiecare document este versionat și trimis pe fluxul de aprobări, ceea ce permite un control mai bun al documentelor. În plus, facilitează comunicarea internă și externă și asigură partajarea informațiilor. Drepturile de acces sunt limitate în funcție de rolul utilizatorului, ceea ce sporește securitatea sistemului.

În mediul de afaceri actual, ca urmare a concurenței foarte mari, companiile își orientează strategiile de business pe stabilirea unei relații pe termen lung cu clienții. În foarte multe situații managerii sau alți angajați plecați în delegație, la întalniri cu clienții sau care lucrează direct la aceștia, au nevoie de acces la documente critice pentru a răspunde prompt solicitărilor din partea clienților. Cu SIVADOC Project:Cloud această problemă dispare și, în plus, crește eficiența și mobilitatea angajaților companiei.

SIVADOC Project: Cloud este soluția perfectă pentru companiile din Romania care urmăresc gestionarea eficientă a documentelor cu zero costuri pentru infrastructura hardware și licențe software. Tehnologia cloud computing oferă acces fiecarui utilizator în funcție de rol, din orice locație și de pe orice dispozitiv mobil. SIVADOC Project: Cloud este soluția de viitor pentru maximizarea eficienței și productivității”, a declarat Mihaiță Ionel, Șef departament Customized Applications & SIVADOC

Soluția SIVADOC Project: Cloud se integrează perfect cu soluţii de tip ERP, precum SIVECO Applications 2020 sau cu orice alt sistem de gestiune a resurselor unei organizații, oferind flexibilitate şi configurabilitate pentru a răspunde oricărei verticale de business.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.rowww.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.